Vi har ju bättre offensiv än laget från staden som aldrig borde ha grundats - FBK. Bedrövligt att vi inte kunnat länsa ifrån det där skitlaget med skitspelare som Ryno och WallinLee Harvey Oswald skrev:Haha, en spiknykter analys av säsongen 2015/2016, vi saknar spetspromannen skrev:Att vi har så jävla svårt att skapa farligare chanser, neej offensiven är nåt jag hoppas vi kommer satsa mer på nästa år! Är ju ingen rolig hockey att kolla på. Patrick kliv fram avgör!
SHL Omgång 50: Saik - Djurgårdens IF 3/3 2016
Re: SHL Omgång 50: Saik - Djurgårdens IF 3/3 2016
Ironi på internet är svårt.Donkels skrev:Vi har ju bättre offensiv än laget från staden som aldrig borde ha grundats - FBK. Bedrövligt att vi inte kunnat länsa ifrån det där skitlaget med skitspelare som Ryno och WallinLee Harvey Oswald skrev:Haha, en spiknykter analys av säsongen 2015/2016, vi saknar spetspromannen skrev:Att vi har så jävla svårt att skapa farligare chanser, neej offensiven är nåt jag hoppas vi kommer satsa mer på nästa år! Är ju ingen rolig hockey att kolla på. Patrick kliv fram avgör!
ONT. Tycker vi gör en helt klart godkänd andra perre. PP är hyfsat men vi är lite för långsamma och backskotten måste komma på direkten. Men hur som fall framåt för PPt. Något är ändrat i upplägget men kan inte sätta fingret på vad.
Skellefteå är ett sjukt bra hockeylag men om vi bara kuggar i så tycker jag vi är minst lika bra. Det är de där sista decimeterna och sekunderna som saknas. Får vi stil på detta till slutspelet så kan det bli en riktigt rolig avslutning på säsongen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Sallinens styrning på Högströms pass osar ointresse.
Lundberg har verkligen jobbat sig in i SHL tempot. Lovande nu trots att han med rätta var kritiserad tidigare.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Och ett jävla hyll av SAIKs BP när jag tycker vi gjorde det betydligt bättre i båda BPna.
Klart han ska spela livets bästa match mot oss när dem inte har ett skit att spela för.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Fy fan viken gris Horbom är
Gör vi inte mål nu är det pinsamt.
Legendariskt uselt pp...
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
5 mot 3... haha.. funneh!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Mjo men det är ju inte så att snubben suttit i soffan och käkat chips heller. Eller att SAIK värvar några skitspelare heller.Morwin skrev:Klart han ska spela livets bästa match mot oss när dem inte har ett skit att spela för.
Lehtonen osar inte självförtroende direkt.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Som alltid sämst i 5vs3 o pp överlag.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Varför passar Högström där