SHL Omgång 41: Djurgårdens IF - Rögle BK 4/2 2016
Re: SHL Omgång 41: Djurgårdens IF - Rögle BK 4/2 2016
Nån som såg vad vi fick lagstraffet för?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skit i att spela PP nu. Behandla det med 5v5 så går det vägen. Annars blir det säkert pannkaka.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jo men jag vill ju inte tro att det alltid ska behöva bli så skitnödigt i slutet av 3:e... tydligen blev det så ändå... idag... också...Praetori skrev:Det var väl typ det alla skrev någon gång i mitten på andra.captcash skrev:och så BP... herregud... ska det bli en sån dag..

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
För många skott utan att göra mål förmodligen.Magnutz skrev:Nån som såg vad vi fick lagstraffet för?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
"Lagstraff för Djurgården, osportsligt uppträdande. Någon har sagt något man inte borde."Magnutz skrev:Nån som såg vad vi fick lagstraffet för?
Saxat från SHLs liverapportering.
Osportsligt uppträdande enligt aftonbladet
Riktigt bara offensiv idag förutom målen, bästa för i år tror jag.
phew!
räcker så.
räcker så.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Årets mest välförtjänta seger, så här långt. Men fan det satt ändå långt inne. Rögle försvarar sig ju som hundar och våra gubbar krånglar till det och lyckas inte utnyttja grymma lägen.
- MarcusDaze
Håller med dig. Om vi kan bära vidare det här spelet så kommer det att rassla i nätet mååånga gånger framöver.#10 skrev:Riktigt bara offensiv idag förutom målen, bästa för i år tror jag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eldebrink måste ha supit, : vi är med och det är thoresen som är skillnaden:
- MarcusDaze
Vi spelar lite för komplicerat idag, en pass för mycket en hel del gånger. MEN trots allt så gör vi en av säsongens bästa matcher.Praetori skrev:Årets mest välförtjänta seger, så här långt. Men fan det satt ändå långt inne. Rögle försvarar sig ju som hundar och våra gubbar krånglar till det och lyckas inte utnyttja grymma lägen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Även om det vart jämt tillslut så tycker jag Dif gör en riktigt bra match, borde igentligen va 6-1 eller nåt, sen gör faktiskt bara domaren en riktig miss och det är när Brodin blir jättehakad i första. Men för en gång skull även en okej domar insats. Thoressen grym, men många som gjorde en bra match idag.