SHL Omgång 11: Djurgårdens IF - Modo 20/10
Re: SHL Omgång 11: Djurgårdens IF - Modo 20/10
Så fruktanvsärt dålig inställning. Vad fan är det för fel på det här laget?
Nepp, nu stänger jag ner.. psyket pallar inte se resten så det får bli läderboll istället.. så håller jag tummarna att man kan logga på sen och se en 3p-vinst!
På återseende!
På återseende!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Håller helt med, nu skiter jag i denna matchcaptcash skrev:Nepp, nu stänger jag ner.. psyket pallar inte se resten så det får bli läderboll istället.. så håller jag tummarna att man kan logga på sen och se en 3p-vinst!
På återseende!
Haha pinsamt!
Linus Hultström.... Där får vi smakprov på myntets baksida. Klenaste psyket i ligan, och förmodligen den sämsta försvarsspelaren. Borde ha bänkats redan i andra perioden.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hej juniorhockey. Sätter vi dessutom inte chanserna att totalt döda matchen både målmässigt och "tråkighetsmässigt" så riskerar det att gå på det här sättet.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Alla deras målchanser är Bjudningar. Mantas får verkligen slita för lönen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ljungh är siste man bakåt när de får friläge. Var fan är backarna någonstans?
Vi förtjänar inte att vinna det här.
Vi förtjänar inte att vinna det här.
Det är något fel i huvudet på våra spelare. Vem fan går på vansinnesfärder framåt med 5 minuter kvar?
Hur många frilägen har vi släppt till nu? 4? 6?
Hur många frilägen har vi släppt till nu? 4? 6?
Vi fortsätter alltså att ge ut friläge efter friläge?
Bort med Nyman ifall inte detta slutar, går ju inte att fortsätta på detta viset
Bort med Nyman ifall inte detta slutar, går ju inte att fortsätta på detta viset
Att Högström går på puck istället för att täcka passningsväg vid 2 mot 1 gillar jag inte. Gjord det vid 4-2 målet och alldeles nyss igen..
Bommat matchen idag. Redan innan de fick hål på Mantas verkar de skjutit mer. Är Modo hetare idag?