SHL: Luleå - Djurgårdens IF 30/12 2014
Re: SHL: Luleå - Djurgårdens IF 30/12 2014
Solklar 2 på luleå efter avblåsning.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Jag saknar Shane Warschaw.
Satan vad jag hatar fuleå
Domarn hjälper oss jävligt bra!DIFRobbex skrev:Fyfan vad dåliga vi är. Vi ger bort denna 6poängsmatch.
Offra någon och ta en jävla Marty Mcsorley-slashing på både zebran och horan Forsberg!agne skrev:Domaren fick assist på målet.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
MEN KAN KOMMENTATORN DRA IGEN. JAHAHAHAH vilken träff.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Detta måste ge tändvätska till tredje. Kräver bättre inställning nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag tar gärna en 5-minutare och förlust här om det innebär att Forsberg får spendera natten på sjukhus.
Jag med! Helt klart!Vikas skrev:Jag tar gärna en 5-minutare och förlust här om det innebär att Forsberg får spendera natten på sjukhus.
Utviningar i all ära.. men shit vad vi var söndriga i den perioden... 2 skott och bara öken!
Kan iaf inte bli sämre nu i tredje... inte mycket iallafall!
Kan iaf inte bli sämre nu i tredje... inte mycket iallafall!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
ljudet är avdtängt sedan försnacket, ett sånt beslut bör tas i tidagne skrev:1 - 0 Domarn. Kan kommentatorn på cmore HÅLLA KÄFTEN!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag säger inte om våra utvisningar men önskvärt vore ju om bedömningsnivån applicerades på båda lag. S'att säga.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Domarn är klart dåliga. Men man ska inte tala om hur usla vi är. Vi åker inte skridskor, vi är inte aggresiva. Är vi ens i Luleå?bastis7 skrev:Domarn hjälper oss jävligt bra!DIFRobbex skrev:Fyfan vad dåliga vi är. Vi ger bort denna 6poängsmatch.
Varför kan vi inte ge igen på en spelare som med största sannolikhet har avslutat en spelares karriär i förtid? Fegt av våra spelare!
Stå upp för varandra!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Otroligt dålig match, men vi har chansen att sno en poäng ändå om vi steppar upp i tredje.
Avskaffa tre mot tre.
Blir ruggigt besviken om Forsberg inte får smaka ikväll. Tar hellre en förlust och ser han bli utburen från plan.
Riktigt irriterande dessutom att se domaren åka runt och uppmuntrande klappa fulespelarna i ryggen hela tiden, han verkar va bästis med halva fulelaget...
Riktigt irriterande dessutom att se domaren åka runt och uppmuntrande klappa fulespelarna i ryggen hela tiden, han verkar va bästis med halva fulelaget...