SHL: Örebro HK - Djurgårdens IF 5/12 2014
Re: SHL: Örebro HK - Djurgårdens IF 5/12 2014
Passa för fan, Ljungh...Du har inte träffat mål på 88 skott.
Det känns fan som våra skott aldrig går igenom. Inte bara den här matchen utan typ alltid. Det är ett ben, en handske, klubba eller nåt annat i vägen varenda gång.
Nu känns det som råtorsk. Vi har chanser som inte blir något, press och lagom tryck, då brukar det alltid gå åt skogen.
Örebro har som de flesta SHL lag alltid en gubbe inne framför kassen medan vi bökar omkring vid sargerna större delen av tiden.
Nu känns det som råtorsk. Vi har chanser som inte blir något, press och lagom tryck, då brukar det alltid gå åt skogen.
Örebro har som de flesta SHL lag alltid en gubbe inne framför kassen medan vi bökar omkring vid sargerna större delen av tiden.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Fan, en sån här match skulle vi verkligen behöva Douglas Murray.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
En som Sörensen hade vi behövt.Jim Morrison skrev:Fan, en sån här match skulle vi verkligen behöva Douglas Murray.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Nån som gör mål på soloräder tänker du?Jim Morrison skrev:Fan, en sån här match skulle vi verkligen behöva Douglas Murray.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Bara att glömma. Den värvningen godkänns inte av sirDIFalot.Jim Morrison skrev:Fan, en sån här match skulle vi verkligen behöva Douglas Murray.
Typ vår skadade Sörenssen?Edin skrev:Nån som gör mål på soloräder tänker du?Jim Morrison skrev:Fan, en sån här match skulle vi verkligen behöva Douglas Murray.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Jag var ironisk. Det vi verkligen hade behövt är en spelare som kan göra mål.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
En Fredagkväll? Det är som att försöka spela på en ettmålsledning i 3/4dels match.Jim Morrison skrev:Jag var ironisk.
Såna här kvällar saknar man fimpen och ölvestad extra mycket.
- Jim Morrison
Ser ingen hur oerhört tama vi är offensivt? Ändå vill man ta in typ den mest defensiva backen man kan tänka sig. Jag förstår inte.
Jaja, poäng på bortaplan. Jag har svårt att på allvar säga att jag är missnöjd även om vi tappar en ledning. Trodde aldrig vi skulle kunna sabba Örebros spel och få till vårat eget så pass hyfsat som det ändå blev.
Med den här laguppställningen tar jag ett kryss.
Synd bara att vi inte kan avgöra när Örebro erbjuder 3-poängaren på silverfat sista 2 minuterna.
Synd bara att vi inte kan avgöra när Örebro erbjuder 3-poängaren på silverfat sista 2 minuterna.
Fine.. Vi har våra tilltänkta målskyttar borta, men vad är det för fel på det fysiska spelet? Kan vara en av de mjäkigaste matcherna i år.. Känns som en inställningsfråga.. Mer självförtroende och hetare inställning genererar mål!
Senast redigerad av Andspe den 2014-12-05 21:16:35, redigerad totalt 1 gånger.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Jag ser absolut inget fel med om vi skulle få Murray i verktygslådan på backsidan. Med Fernholm borta på obestämd tid, eller för alltid [sic] så känns det som att han skulle vara klockren.Jim Morrison skrev:Ser ingen hur oerhört tama vi är offensivt? Ändå vill man ta in typ den mest defensiva backen man kan tänka sig. Jag förstår inte.
Sen skulle jag mycket hellre se en frisk Sören än Murray på isen, om jag får välja.
Vi saknar dock fortfarande en högkvalitativ Center.