SHL: Frölunda HC - Djurgårdens IF 22/11 2014
- Lee Harvey Oswald
Re: SHL: Frölunda HC - Djurgårdens IF 22/11 2014
Ja jösses, tänk om DIF gjort en dålig 1:a period.
Blir en lång kväll
Blir en lång kväll
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag blir galen, utvisning innan målhelvetet, sluta gnäll om hela jävla göteborg är sönderslaget i kväll!
Två mål som vi skänker bort och ett av domaren. Kul
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men då så, då är det inget att deppa över.kaminor skrev:Jaja, det var kul i tio minuter. Nu är det bara som förväntat.
-
- Säsongskort: Ja
Smutsig pleximanöver.
Smutsig utvisning.
Två fullständigt bortgivna mål.
3-1.
Tack och hej.
Smutsig utvisning.
Två fullständigt bortgivna mål.
3-1.
Tack och hej.
25/4-2025
Kul att domaren fick som han ville, ett tredje Frölundamål.
Using Tapatalk
Ja hade man förväntat sig något annat? Klart vi kan tampas med fisk i våra bättre stunder men det är ett fruktansvärt bra lag vi möter och de har förmågan att straffa oss för våra misstag.kaminor skrev:Jaja, det var kul i tio minuter. Nu är det bara som förväntat.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det var det. Precis som väntat.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Jo, jag vet. Men man begär alldeles för mycket av det lag som vi förfogar över. Hade vi erfarna tunga backar som gjorde juniormisstag skulle jag också gnälla. Men nu har vi det lag vi har och den budget vi har. Vem fan ska vi sätta in i stället som spelar gratis och står utan kontrakt?Axel_K skrev:minalman, Samuelsson har fått mycket skit för sitt nonchalanta spel i egen zon.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vi hängde med i 10 min, nu får vi hoppas Frölunda slutar spela på 100 %, annars tror jag vi får det svårt.
Ja för det är ju verkligen vanliga göteborgares fel? Du är medveten om att DIF har en hyfsad supporterskara i staden också? Moget.#10 skrev:Jag blir galen, utvisning innan målhelvetet, sluta gnäll om hela jävla göteborg är sönderslaget i kväll!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Men att sätta både Norell och Ollas, som har visat sig vara fullständiga katastrofer på den här nivån, I SAMMA BACKPAR är så fullständigt huvudlöst att jag vet inte. Men det är tränarfel.minalman skrev:Jo, jag vet. Men man begär alldeles för mycket av det lag som vi förfogar över. Hade vi erfarna tunga backar som gjorde juniormisstag skulle jag också gnälla. Men nu har vi det lag vi har och den budget vi har. Vem fan ska vi sätta in i stället som spelar gratis och står utan kontrakt?Axel_K skrev:minalman, Samuelsson har fått mycket skit för sitt nonchalanta spel i egen zon.
Detta vänder vi! Domaren, sämst
Nu kritar du på Murray, för helvet!!!
Det räcker med att vi kommer upp i 90-95% av vår egen kapacitet för att detta inte skall bli en utskåpning.Rix skrev:Vi hängde med i 10 min, nu får vi hoppas Frölunda slutar spela på 100 %, annars tror jag vi får det svårt.