Du är drygare än Yes Ultra... släpp hörnflaggan och gå vidare kanske? Bara för du inte håller med om folks syn på att vi har tur i flertalet matcher behöver du ju kanske inte gråta i varje inlägg om detta?förevigtdjurgården skrev:Tursamma Djurgårn, ja vi är tursamma Djurgårn!
SHL: Djurgårdens IF - Luleå HF 25/10 2014
Re: SHL: Djurgårdens IF - Luleå HF 25/10 2014
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Förra årets snackis var "Djurgårdslogiken". Nu snackas det om "tur". Jag tror att det fortfarande är Djurgårdslogiken.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Jag står till vänster i klacken och det e typ 5! personer som försöker hålla igång hela tiden... Jag e snart 50 bast och helt nykter ändå släpper jag loss som om världen ska gå under i morgon. Varför är det så svårt att släppa på bromsen? Lev för f-n!
ALLTID OAVSETT!
- Lee Harvey Oswald
Kan vara den tempofattigaste skitmatchen hittills denna säsong.
En match seg som sirap mellan två lag som har oerhört svårt att hitta bladet på medspelare.
Fällström är oborstat yvig, kan bli lite vad som helst där känns det som.
Han får dock sluta använda klubban som dragspö på motståndarna
Luktar 1-2 lång väg
En match seg som sirap mellan två lag som har oerhört svårt att hitta bladet på medspelare.
Fällström är oborstat yvig, kan bli lite vad som helst där känns det som.
Han får dock sluta använda klubban som dragspö på motståndarna
Luktar 1-2 lång väg
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skellefteå har 31-7 i skott mot Leksand efter 2 perioder + 17 -4 utanför, inte bara vi som släpper mkt skott
-
Vill bara vattna ur konceptet så hårt så ingen orkar skriva att det är tur längre. Fatta hur töntigt det låter.
Bra så, färdig med turen.
Bra så, färdig med turen.
25/4-2025
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Japp, spela han med lite vassare kedjekamrater också så kommer han leverera poäng. Tycker man ser att det finns mycket kvalitet i Alexander.Andspe skrev:Skulle vara kul att se Fällström i PP. Känns som han skulle kunna pricka mål...
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- SirDIFalot
Ja, Leksand tillhör de sämsta lagen i serien också. Men det är inte match efter match efter match som i Djurgårdens fall.encore skrev:Skellefteå har 31-7 i skott mot Leksand efter 2 perioder + 17 -4 utanför, inte bara vi som släpper mkt skott
Expert.
Har tyvärr vart en del sånt tjafs runt i här också, folk skäms inte för det och när närmar sig 16-17r har 9 av 10 som lät försvunnit till baren redan. Man klandrar dom inte direkt...Hildi skrev:Sitter på aktiv sitt själv, har pratat med 5(!!) pers i klacken vid trappan sol inte sjunger. Varje jävla person svarar: "ställ dig i klacken själv" när jag påpekar att dom står i klacken och är tystare än Gnaget....
- BloodBride
Negativismen flödar....Det här tar vi!!
Och om vi inte gör det så älskar vi Djurgår'n i alla fall Eller hur.....?????
Och om vi inte gör det så älskar vi Djurgår'n i alla fall Eller hur.....?????
Vi måste ju ha SHLs längsta och tyngsta lag iallafall? Twin towers, Högström, Nordlund, Holmqvist, Fällström, Fernholm, Mantas, Samuelsson, Álvarez, Saviano... 

Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Kom till övre mitt, området till den högra trappen där låter folk lite i alla fall.SaintJocke skrev:Jag står till vänster i klacken och det e typ 5! personer som försöker hålla igång hela tiden... Jag e snart 50 bast och helt nykter ändå släpper jag loss som om världen ska gå under i morgon. Varför är det så svårt att släppa på bromsen? Lev för f-n!
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Luleå HF 25/10 2014
Kan dom bara börja använda storleken såGodnoken skrev:Vi måste ju ha SHLs längsta och tyngsta lag iallafall? Twin towers, Högström, Nordlund, Holmqvist, Fällström, Fernholm, Mantas, Samuelsson, Álvarez, Saviano...
Sent from a hidden place on classified device
Get the fuck out of my way,
-
Skiljer innan dagens matcher bara 36 skott (emot) mellan lagen 477 Leksand, 513 DIF.SirDIFalot skrev:Ja, Leksand tillhör de sämsta lagen i serien också. Men det är inte match efter match efter match som i Djurgårdens fall.encore skrev:Skellefteå har 31-7 i skott mot Leksand efter 2 perioder + 17 -4 utanför, inte bara vi som släpper mkt skott
Kanske ska räkna skottsektor osv för att få en solklar bild men spännande att vi i sådana fall ändå är 20 mål bättre i +/--statistiken och 10 mål bättre i mål emot-protokollet.
Kanske är den beryktade... Njäe.
25/4-2025
För fan leverera i PP nu