SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
Re: SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
Det måste finnas utrymme för att ventilera lite frustration. Jag har plockat bort några inlägg där det gått över styr och fortsätter göra så. Blir det allt för mycket strul i matchtrådarna får vi se över detta och komma på en lösning.
Håll nivån nu folket. Ta en paus innan du trycker "Skicka" för kanske kommer du till sans och låter bli att håna/vråla ut könsord etc och vi slipper hålla på att städa.
Håll nivån nu folket. Ta en paus innan du trycker "Skicka" för kanske kommer du till sans och låter bli att håna/vråla ut könsord etc och vi slipper hålla på att städa.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Äh det här vänder vi
!

Trukhno får spela match efter match...Godnoken skrev:Alltid samma personer som klagar lite för mycket i matchtrådarna på forumet. Dags för ban under matchtid?
Spelet ser skit ut. Vi kvitterar i tredje.
*Edit* Skriver under på allt sparwen skriver.
3 skott på en period uselt!!!
SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
För att få lite diskussion till Trukhno ist för att bara dissa honom.
Varför tror ni Säcken spelar honom? Ser Säcken och övriga något vi inte ser? Är det någon form av prestige att inte bänka honom. Bevis på misslyckand värvning. Eller vad tror ni?
Varför tror ni Säcken spelar honom? Ser Säcken och övriga något vi inte ser? Är det någon form av prestige att inte bänka honom. Bevis på misslyckand värvning. Eller vad tror ni?
Senast redigerad av sparwen den 2014-09-27 15:47:04, redigerad totalt 1 gånger.
Using Tapatalk
Jaha, och vi har bättre alternativ eller?Donkels skrev:Trukhno får spela match efter match...Godnoken skrev:Alltid samma personer som klagar lite för mycket i matchtrådarna på forumet. Dags för ban under matchtid?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ser det lika illa ut i tv rutan som det gör på plats?
Nej tyvärr...och nu vart det 3 -0 precisGodnoken skrev:Jaha, och vi har bättre alternativ eller?Donkels skrev:Trukhno får spela match efter match...Godnoken skrev:Alltid samma personer som klagar lite för mycket i matchtrådarna på forumet. Dags för ban under matchtid?
JaMarcusDaze skrev:Ser det lika illa ut i tv rutan som det gör på plats?
Re: Sv: SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
mycket värre.MarcusDaze skrev:Ser det lika illa ut i tv rutan som det gör på plats?
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Det är ingen hemlighet att vi saknar tryck offensivt. Lauritz.. och Truhkno bidrar lika mycket just nu. Sen har vi börjat dumpa puck för att åka och byta. Det ogillar jag riktigt mycket för då ger man helt enkelt bort initiativet till motståndet. Se till att fullfölja så ofta som möjligt. Det duger inte att båga hem vid mittcirkeln och sedan byta.
Mer angående Truhkno: han kanske har matchnerver av glas? Spelar som en demon på träning men fryser till is under match?
Jag gillar inte örebro.
Mer angående Truhkno: han kanske har matchnerver av glas? Spelar som en demon på träning men fryser till is under match?
Jag gillar inte örebro.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Men helt jävla seriöst, VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED ERA PATETISKA JÄVLA ......
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
"De är vi som är Örebro"... Herregud
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk