SHL: Linköping HC - Djurgårdens IF 15/9 2014
Re: SHL: Linköping HC - Djurgårdens IF 15/9 2014
Vi får hoppas att vi kan lyfta spelet lite i andra och förstapassarna från backarna måste bli distinktare till spelare med fart
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Trodde det var "vi hatar julmust"? Hör inte, tuffingarna får slut på luft just vid den kritiska punkten av vrålet.Salas skrev:Du för inte glömma "VI HATAR DJURGÅRN" var tionde minut. Dom är ju så tuffa, dom där plastfänsen.Enbom skrev:Linköping har ju hög volym på musiken iaf. Fast det är ju det bara det som hörs i den här plasthallen.
Säg den glädje som varar
Jag älskar Djurgården Hockey.
Undrar om Cmore ska köpa Jihde och hans polare till SHL för denna kommentator får mitt kroppshår att emigrera.
Undrar om Cmore ska köpa Jihde och hans polare till SHL för denna kommentator får mitt kroppshår att emigrera.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
HAHAMagnutz skrev:Jag älskar Djurgården Hockey.

Re: Sv: SHL: Linköping HC - Djurgårdens IF 15/9 2014
Det är ölkistorna som pressar på lungorna vilket också är orsaken till varför de har plastklappor i publiken.DIF_Soldier skrev:Trodde det var "vi hatar julmust"? Hör inte, tuffingarna får slut på luft just vid den kritiska punkten av vrålet.Salas skrev:Du för inte glömma "VI HATAR DJURGÅRN" var tionde minut. Dom är ju så tuffa, dom där plastfänsen.Enbom skrev:Linköping har ju hög volym på musiken iaf. Fast det är ju det bara det som hörs i den här plasthallen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: SHL: Linköping HC - Djurgårdens IF 15/9 2014
oh, plastklappor.. trodde det var beer-dispenser hjälmar... jaja där ser man!Magnutz skrev:Det är ölkistorna som pressar på lungorna vilket också är orsaken till varför de har plastklappor i publiken.DIF_Soldier skrev:Trodde det var "vi hatar julmust"? Hör inte, tuffingarna får slut på luft just vid den kritiska punkten av vrålet.Salas skrev:Du för inte glömma "VI HATAR DJURGÅRN" var tionde minut. Dom är ju så tuffa, dom där plastfänsen.Enbom skrev:Linköping har ju hög volym på musiken iaf. Fast det är ju det bara det som hörs i den här plasthallen.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vi...vi släpper....3 mot 0....?
Hur i hela?
Hur i hela?
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Tur att det var Saviano som åkte in i tellan.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
precis, gjorde nog ung lika ont som att bli träffad av en puck.136_Djurgårdare skrev:Tur att det var Saviano som åkte in i tellan.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Herregud vilken trött kommentator...
Tellan såg iofs ut att vara bra med där men ja satan, juniornivå på det där.Vikas skrev:Vi...vi släpper....3 mot 0....?
Hur i hela?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
har jocke fått teka 50% av gångerna denna säsong? tycker han blir bortplockad konstant
Något bättre pp
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Tur att LHC är ungefär lika effektiva som rumänska byråkrater. 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.