Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Vårt stabila försvarsspel som vi hade tidigare under säsongen är helt pulvriserat. Det ser skrämmande dpligt ut just nu.
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Öh, vilket mål skulle han tagit?????Morwin skrev:Ut med sopan i mål!!!
Sent from my C6603 using Tapatalk
Fan defensiven var hur bra som helst för några matcher sedan, nu suger det totalt! Asså man orkar inte! Nu måste vi jobba på både defensiv och offensiv!
Precis, asså börja inte redan! Skyll på backarna istället dem går ju upp i rök och lämnar Mattsson själv!Malto skrev:Öh, vilket mål skulle han tagit?????Morwin skrev:Ut med sopan i mål!!!
Sv: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Ja alla? Han sover på första, helt värdelöst att släppa in 2a, och 3e gick han till korvkiosken.Malto skrev:Öh, vilket mål skulle han tagit?????Morwin skrev:Ut med sopan i mål!!!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Jim Morrison
Nu ser absolut ingenting bra ut. Detta var det värsta som kunde hända i den här matchen. Hej då självförtroende, hej gamnacke.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sagt det förut och säger det igen.
Vi måste ha in en tränare som fungerar som matchcoach och som dessutom vet vad som krävs för att spela i denna serie.
Zabel må vara en bra istränare, men som matchcoach räcker det inte till i min mening.
Vi måste ha in en tränare som fungerar som matchcoach och som dessutom vet vad som krävs för att spela i denna serie.
Zabel må vara en bra istränare, men som matchcoach räcker det inte till i min mening.
Kall-El skrev:Sagt det förut och säger det igen.
Sååå sant!
- Jim Morrison
Om vi tar in ännu en jävla brunkare som inte kan göra mål i 5 mot 5 så kommer jag att förlora det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Till och med Pogge har blivit smutsig nu när han spelar i BIK, liknar Wallenheimo, tjuvar med klubban hela tiden! Pajas.
Första tio är hur bra som helst. Sen tappar vi en gubbe och de gör mål på sitt första skott. Sen havererar ju allt.
Mattsson kan ju knappast lastas för baklängesmålen, han är ju i samtliga fall helt övergiven av försvaret.
Mattsson kan ju knappast lastas för baklängesmålen, han är ju i samtliga fall helt övergiven av försvaret.
Skitsnack! Detdär ljuger du ihop..bastis7 skrev:Kall-El skrev:Sagt det förut och säger det igen.
Sååå sant!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Kall-El skrev:Sagt det förut och säger det igen.
Lite så jag börjar känna också. Tycker att Zabel bara maler på med samma grabbar oavsett om de har spelat bra eller dåligt. Vi måste matcha mycket mer.
Funderar p på om jag sett dom dela ut fler tacklingar denna säsongen i en period. Tror inte det. Hoppas det pratat om att inte glömma försvars spelet nu i pausen. När dom är desperata framåt.
Senast redigerad av GT-Micke den 2013-11-18 19:39:00, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Trodde Nyman var anställd för att styra upp defensiven, herregud, rena autostradan igenom hela tiden, pinsamt att få se Vesterholm tvins får styra o ställa hur de vill, kör över dem !