GES kedjan är grymt bra.
Kedjan med Hank - Honken - Ahlén gör precis det de göra, tacklas och tröttar ut motståndarna, perfekt.
Falk, Arnesson och Norell var riktigt kul att se där bak, visade att dem har tagit nya steg och klarar av den här ishockeyn bättre.
Tycker även att man kan se att i år så åker vi ännu mer skridskor och krigar stenhårt i varje byte, gör man det ger man sig själv en stor chans att vinna matcher.
Med det sagt ska man inte heller få för hög hybris. Nu har vi vunnit 3 matcher i ET mot bra motstånd och det är bra gjort, men jag ser hellre att vi torskar 10 raka ET matcher om vi vinner 10-15 raka AS matcher istället.
Det är försäsong och säsongen är lång så man ska inte sväva iväg bland molnen redan, men visst fan är det skönt både för oss fans och spelarna att vinna mot "tuffare" motstånd.
ET: Djurgårdens IF - Pardubice 23/8 2013 | EP Trophy
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: ET: Djurgårdens IF - Pardubice 23/8 2013 | EP Trophy
NEEEEJ!Rix skrev:GES kedjan
Säg den glädje som varar
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Verkligen. Sluta med GES, omedelbums. Pinsamt är bara förnamnet... thanks.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja eller... and this is a wild one.... kan man ju kalla den "första kedjan"! Känns inte som vi behöver fjantdöpa våra kedjor som andra töntlag gör, Bumbibjörnliga-kedjan osv passar på skitlag inte på oss!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
ET: Djurgårdens IF - Pardubice 23/8 2013 | EP Trophy
Det är überbonden Ros som håller på.captcash skrev:Ja eller... and this is a wild one.... kan man ju kalla den "första kedjan"! Känns inte som vi behöver fjantdöpa våra kedjor som andra töntlag gör, Bumbibjörnliga-kedjan osv passar på skitlag inte på oss!
2014-04-07, vad hände?
Låt tönten Ros hålla på med sina larviga namnsättningar. Sådant där larv brukar vara förknippat med baksidans stolthet(typ dragkedjan) och inte Stockholms stolthet. I Djurgården kör vi med första kedja, andra kedja osv.
Jo jag vet, såg det också på AB.. jag vill bara försäkra mig att det inte "catches on" och folk börjar köra med det! Ze horror! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).