Är det inte där damaskerna ska vara?minalman skrev:Som i leksand i KS förra året alltså... Vi står med damaskerna vid fotknölarna.DIF#1 skrev:Känns som det enbart finns 2 möjliga scenarion i denna match. Antingen blir vi förnedrade, utspelade och bortspelade från KS eller så chockar DIF oss genom att kriga sönder BIK och vi alla sitter som fågelholkar och undrar vad fan som precis hände. Tyvärr tror jag på det förstnämndaKrampaktigt, slött och ingen som orkar kriga. Panik i egen zon, några tidigt insläppta puckar och onödiga utvisningar i jakten på reducering/kvittering. Och där tar säsongen slut.
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Re: Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Fy fan!!! Ingen Guter eller Wennberg..hur ska detta sluta *STOR SUCK*David1891 skrev:Linkan, Wennberg samt Guter saknas idag enligt Tomas Ros twitter. Måttligt kul..
Känns som att det kommer behövas mycket sprit ikväll
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Linkan saknas väl knappast om han nu inte är med. Wennberg saknas dock kopiöst.David1891 skrev:Linkan, Wennberg samt Guter saknas idag enligt Tomas Ros twitter. Måttligt kul..
Ja det har du rätt i. Om det nu är några stackare som åker med dit så får man väl hoppas att DIF åtminstone försöker för tillresta supportrars skull!Isabo skrev:Det skulle väl gå en JK-buss till skogen?DIF#1 skrev:+1DIFference skrev:Hoppas att vårat skitlag skräller idag och tar 3 p.
Nån som vet om några DIFare kommer att vara på plats i skogen idag? Jag tänkte själv åka dig men blev så förbannad och besviken igår att jag inte pallade att åka dit för ytterligare ett nederlag.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
De börjar där, men ska sluta vid ljumskarna. Jag ser dem helt nedrullade tyvärr.Malto skrev:Är det inte där damaskerna ska vara?minalman skrev:Som i leksand i KS förra året alltså... Vi står med damaskerna vid fotknölarna.DIF#1 skrev:Känns som det enbart finns 2 möjliga scenarion i denna match. Antingen blir vi förnedrade, utspelade och bortspelade från KS eller så chockar DIF oss genom att kriga sönder BIK och vi alla sitter som fågelholkar och undrar vad fan som precis hände. Tyvärr tror jag på det förstnämndaKrampaktigt, slött och ingen som orkar kriga. Panik i egen zon, några tidigt insläppta puckar och onödiga utvisningar i jakten på reducering/kvittering. Och där tar säsongen slut.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Och Guter.kaminor skrev:Linkan saknas väl knappast om han nu inte är med. Wennberg saknas dock kopiöst.David1891 skrev:Linkan, Wennberg samt Guter saknas idag enligt Tomas Ros twitter. Måttligt kul..
- diftobbe89
Guter har imponerat på mig och skulle saknas mest om han är borta.
Fimpen är väl borta också, upp med en junior. Den tuffaste vi har. Vi ska grisa tillbaka i denna match!
Fimpen är väl borta också, upp med en junior. Den tuffaste vi har. Vi ska grisa tillbaka i denna match!
Spela fult
Skit! Dessutom är Fimpen borta, mycket slagkraft vi går miste om där.David1891 skrev:Linkan, Wennberg samt Guter saknas idag enligt Tomas Ros twitter. Måttligt kul..
Med Wennberg och Guter borta har vi enbart en spelare kvar på isen som kan luckra upp anfallszonen och det är Sörensen.
Blir besvärligt idag.
Blir besvärligt idag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Menvafan, varför är fimpen borta? Pga. slagsmålet igår?Buford skrev:Skit! Dessutom är Fimpen borta, mycket slagkraft vi går miste om där.David1891 skrev:Linkan, Wennberg samt Guter saknas idag enligt Tomas Ros twitter. Måttligt kul..
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
- diftobbe89
Ja. Matchen sänds i repris på viasat hockey just nu, Fimpens kurr har ej vart än för dem som vill se.Zephyrox skrev:Menvafan, varför är fimpen borta? Pga. slagsmålet igår?Buford skrev:Skit! Dessutom är Fimpen borta, mycket slagkraft vi går miste om där.David1891 skrev:Linkan, Wennberg samt Guter saknas idag enligt Tomas Ros twitter. Måttligt kul..
Spela fult
Ja grisa får det bli om det manfallet som omnämns här stämmer
Ja, fast skall vi grisa så är det just Fimpen vi behöverDonkels skrev:Ja grisa får det bli om det manfallet som omnämns här stämmer

- DIFference
Menar ni på allvar att Wennberg, Guter och Fimpen inte är med?
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
viktigaste matchen ever!!