16-12 i vår favör hittills. Själv har jag inte reagerat på att vi varit särskilt dåliga idag.Staten skrev:Men snälla nån, vinner vi någonsin en enda tekning? Det blir svårt att komma igång med PP om vi inte har några som är bra på tekningar. I övrigt ser ju PP fortfarande uselt ut och det kommer nog aldrig börja funka direkt den här säsongen.
Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
Re: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Är väl som klassikern "Vi är sämre i PP än i spel 5 mot 5" Jo, det skulle jag vilja se lite statistik på tack.Edin skrev:16-12 i vår favör hittills. Själv har jag inte reagerat på att vi varit särskilt dåliga idag.Staten skrev:Men snälla nån, vinner vi någonsin en enda tekning? Det blir svårt att komma igång med PP om vi inte har några som är bra på tekningar. I övrigt ser ju PP fortfarande uselt ut och det kommer nog aldrig börja funka direkt den här säsongen.
Expert.
Vet inte, men det kanske är mer känslan av att vi är hetare i 5 mot 5 än pp, trots att vi har mer puck i offensiv zon (naturligtvis). Och att vi förlorar många tekningar i kanske offensiva lägen, där en som tittare kanske aktivt tänker "vinn teken nu", snarare än i egen zon.SirDIFalot skrev:Är väl som klassikern "Vi är sämre i PP än i spel 5 mot 5" Jo, det skulle jag vilja se lite statistik på tack.Edin skrev:16-12 i vår favör hittills. Själv har jag inte reagerat på att vi varit särskilt dåliga idag.Staten skrev:Men snälla nån, vinner vi någonsin en enda tekning? Det blir svårt att komma igång med PP om vi inte har några som är bra på tekningar. I övrigt ser ju PP fortfarande uselt ut och det kommer nog aldrig börja funka direkt den här säsongen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
Det här kan fortfarande gå åt helvete.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
-Ungraren!
-Slovenen!
Nu vill jag också gärna ha:
-21:an, negern! från Holmgren så är aftonens referat komplett
-Slovenen!
Nu vill jag också gärna ha:
-21:an, negern! från Holmgren så är aftonens referat komplett
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2013-01-24 20:00:01, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Re: Sv: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
Klart, jag tror ingen sitter och tänker att det är säkert, även om vi nu leder med två mål.minalman skrev:Det här kan fortfarande gå åt helvete.
- Jim Morrison
Wennberg! Fan vad mycket de ska krävas för att den ska in
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Wennberg, igen. Kul och viktigt att den här kedjan får producera lite, de är stundtals riktigt, riktigt bra tillsammans.
Edit: Var hittar man aktuell spelarstatistik? Eliteprospects känns väldigt ouppdaterad nu för tiden..
Edit: Var hittar man aktuell spelarstatistik? Eliteprospects känns väldigt ouppdaterad nu för tiden..
Ha Ha, ska vi vara ärliga så är det ingen vidare underhållning.....
- Jim Morrison
Vilken jävla räddning
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Serielunk i HA baraCaveman skrev:Ha Ha, ska vi vara ärliga så är det ingen vidare underhållning.....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
stats.swehockey.se#87 skrev:Wennberg, igen. Kul och viktigt att den här kedjan får producera lite, de är stundtals riktigt, riktigt bra tillsammans.
http://stats.swehockey.se/Teams/Info/Pl ... rdens%20IF
Expert.
Vad händer annars då;
Det har ryktats att Charlotte Perrelli skulle vara gravid.
Nu går sångerskan själv ut och bekräftar den glada nyheten.
– Jag är gravid och vi är väldigt lyckliga! skriver Perrelli på sin blogg.
Det har ryktats att Charlotte Perrelli skulle vara gravid.
Nu går sångerskan själv ut och bekräftar den glada nyheten.
– Jag är gravid och vi är väldigt lyckliga! skriver Perrelli på sin blogg.
Är det bara jag som tycket att Honken spelar bra? Särskilt de senaste matcherna. Visst, han har NHL-rutin och har spelat i landslaget och borde kunna göra mer poäng osv. Men han är positionssäker i spelet, slår få felpass och håller pucken bra offensivt, en bra center.
Ah, där ja.. Hade ingen aning att swehockey hade sån statistik. Tack ska du ha!SirDIFalot skrev: stats.swehockey.se
http://stats.swehockey.se/Teams/Info/Pl ... rdens%20IF
Instämmer. Han gör väldigt mycket i det tysta samtidigt som han väldigt sällan gör en dålig match. Perfekt att ha i en tredjekedja.Mattebo skrev:Är det bara jag som tycket att Honken spelar bra? Särskilt de senaste matcherna. Visst, han har NHL-rutin och har spelat i landslaget och borde kunna göra mer poäng osv. Men han är positionssäker i spelet, slår få felpass och håller pucken bra offensivt, en bra center.
Senast redigerad av #87 den 2013-01-24 20:05:38, redigerad totalt 1 gånger.