Södertälje SK - Djurgårdens IF 27/10 2012
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF 27/10 2012
"Overall our performance was just not at the level needed"
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Du behöver inte ursäkta dig, tror att lagets "prestationer" smittar av sig på oss också. Snart finns det liksom inte mer att skriva/vräka ur sig.136_Djurgårdare skrev:Gustafsson Suuuuuuck!!!!!!
Ursäkta för dåligt inlägg.
Hur mycket mer ska man orka?
Vi spelar ishockey i 10 minuter och åker skridskor, då är vi bättre än SSK. Resten av matchen står vi och kollar på.
Så jävla tröttsamt..
Vi spelar ishockey i 10 minuter och åker skridskor, då är vi bättre än SSK. Resten av matchen står vi och kollar på.
Så jävla tröttsamt..
Gustafsson är så äckligt dålig att man bara vill kräkas på eländet. Vad bidrar egentligen den sopan med förutom extremt omoget, fladdrigt och nonchalant spel? Vidrigt katastrofusel.
I övrigt skapar vi som vanligt inga målchanser, förutom när den som vanligt lysande Tim serverar Holm och Otto till målen.
Linkan är fortfarande ett skämt och även Landeskog verkar ha fallit in i DIF-sjukan. Hans extremt onödiga avslut i från sargkanten i slutet är bland det mest korkade jag har sett.
Otto, Tim, Wennberg och Chet är de enda som får godkänt idag.
I övrigt skapar vi som vanligt inga målchanser, förutom när den som vanligt lysande Tim serverar Holm och Otto till målen.
Linkan är fortfarande ett skämt och även Landeskog verkar ha fallit in i DIF-sjukan. Hans extremt onödiga avslut i från sargkanten i slutet är bland det mest korkade jag har sett.
Otto, Tim, Wennberg och Chet är de enda som får godkänt idag.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Gustafsson är så djävla usel, sämsta backen i Djurgårdens historia. Hans ingripande vid 3-12 är saklig grund för avsked!!
Södertälje SK - Djurgårdens IF 27/10 2012
Såååååå sjukt nöjd med att det bara blev 4-2! Stort kliv framåt! Hoppas vi bara förlorar med udda målet mot Mora i nästa match! Kanske är för mycket att hoppas på dock eller?
2014-04-07, vad hände?
- DIF_Soldier
Den här jävla Carlsson gör alltid mål mot DIF.
Vi hade verkligen, verkligen behövt vinna denna match.
Vi hade verkligen, verkligen behövt vinna denna match.
Säg den glädje som varar
Nån som vill ha min biljett mot Mora?
Mental coach, snälla! Kan inte se annat just nu. Dessa spelare måste kunna prestera bättre tillsammans. Börja hitta viljan att vinna! Otto godkänd!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
En tappad måstematch. Förlorar vi mot Mora på tisdag river jag sönder mina biljetter.
Avskaffa tre mot tre.
- Lidingö DIF
Vi spelar INTE bättre i 10 minuter. Vi åker omkring och menstruerar i 60 och SSK lägger av på takten i ca 15.Rix skrev:Vi spelar ishockey i 10 minuter och åker skridskor, då är vi bättre än SSK. Resten av matchen står vi och kollar på.
Förövrigt....48 utvisningsminuter!!! Lysande.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Nej nu får det fan vara bra. In med en tränare med pondus som kan ta tag i det här. Den som inte är död efter varje byte ska ha en pungspark hedanefter. Fan vilken losermentalitet det finns i denna förening nuförtiden....
Gustafssons insats på deras 3-2 mål är patetiskt och därför ska han bli bortplockad.
Gustafssons insats på deras 3-2 mål är patetiskt och därför ska han bli bortplockad.
Första 40 otrolig dålig från vår sida. Sista femton är dom bästa på riktigt länge denna säsong.
Vi avgör matcherna själva genom att spela så ofantligt dåligt i dom två första perioderna.
Gustafsson är dock ett stort jävla minus. Han sysslar inte ens med markering under sina matcher!
2-4 målet är ren tillfällighet i min syn. Landeskog ska skjuta men träffar olyckligt ett SSK ben.
Tim, Otto, Ölvestad och Pickard bäst idag. Tråkigt att se Murray och Landeskog reagera som dem gör, dock så kan man förstå dom. Inget att vara glad över!
Hur ska detta sluta egentligen...?
Vi avgör matcherna själva genom att spela så ofantligt dåligt i dom två första perioderna.
Gustafsson är dock ett stort jävla minus. Han sysslar inte ens med markering under sina matcher!
2-4 målet är ren tillfällighet i min syn. Landeskog ska skjuta men träffar olyckligt ett SSK ben.
Tim, Otto, Ölvestad och Pickard bäst idag. Tråkigt att se Murray och Landeskog reagera som dem gör, dock så kan man förstå dom. Inget att vara glad över!
Hur ska detta sluta egentligen...?
- Sweeny
Djurgårdssupportrar borde fan få guld i tålamod, uthållighet och förlåtelse så som laget presterat sista året. Allt det grundas på rent jävla hopp och förtvivlan.
Är man Djurgårdare så är man. Men det gör jävligt ont just nu.
Är man Djurgårdare så är man. Men det gör jävligt ont just nu.
"Den ekonomiska biten är oviktig" - Fimpen
Undrar om Gustavsson forfarande tycker att "det är så sjukt skoj med hockey nu"
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.