Tingsryds AIF - Djurgårdens IF 12/10 2012
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Tingsryds AIF - Djurgårdens IF 12/10 2012
Landeskog nätar 2 idag samt en assist.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Hur gör du det? Matchen går på S24. Finns S24 hos någon kabelleverantör? Eller kopplar du TVn till nätet?sensei skrev:
Dock ser jag fram emot matchen och kommer sitta som klistrad vid tv:n, bring it on!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Eller Tv:n till datorn 

oj du va rolig.. Du förstår mycket väl va han menar! kommer med sitta klistrad ! nu kör vi tippat 2-4!minalman skrev:Hur gör du det? Matchen går på S24. Finns S24 hos någon kabelleverantör? Eller kopplar du TVn till nätet?sensei skrev:
Dock ser jag fram emot matchen och kommer sitta som klistrad vid tv:n, bring it on!
Jag kör S24 direkt i min Samsung Smart TV... Inga konstigheter.
Hehe, om någon mot förmodan undrar så kör jag en sådan här liten sak kopplad till tv:nbenganfs skrev:oj du va rolig.. Du förstår mycket väl va han menar! kommer med sitta klistrad ! nu kör vi tippat 2-4!minalman skrev:Hur gör du det? Matchen går på S24. Finns S24 hos någon kabelleverantör? Eller kopplar du TVn till nätet?sensei skrev:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=840026
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- minalman
Jag känner många som inte skulle hålla med dig där!benganfs skrev:oj du va rolig...minalman skrev:Hur gör du det? Matchen går på S24. Finns S24 hos någon kabelleverantör? Eller kopplar du TVn till nätet?sensei skrev:
Tycker kedjorna ser bra ut, Bremberg har faktiskt inte varit så bra de senaste matcherna, men självklart hoppas jag att han kommer tillbaka snabbt, Johner saknas ju helt klart, men frågan är om inte Ljungh passar bättre mellan Åberg/Landeskog, såg så ut under senaste matchen.
Kul att Sörensen får chansen igen, han har botat för sitt misstag och gjorde 2 poäng i J20, han borde vara laddad att visa vad han går för!
Vi vinner med 4-2!
1-0 Random bonde
1-1 Timmy P - assist Otto
1-2 Landeskog utan assist
2-2 Random bonde
2-3 Åberg - Assist Landeskog och Ljungh
2-4 Ottoson - Tom kasse.
Publik: 1325
Kul att Sörensen får chansen igen, han har botat för sitt misstag och gjorde 2 poäng i J20, han borde vara laddad att visa vad han går för!
Vi vinner med 4-2!
1-0 Random bonde
2-2 Random bonde
2-4 Ottoson - Tom kasse.
- minalman
Samsung äger!Sjöwall skrev:Jag kör S24 direkt i min Samsung Smart TV... Inga konstigheter.
- SkönaDjurgårn
Kom igen nu Djurgårn - mot tre poäng! Hoppas deras målis blir Fasthfrusen några gånger (som Kempe sa). 

Vi vinner med uddamålet idag efter 60min.
Det blir en katastrofstart och efter första perioden ligger vi under med 2-0.
Efter andra har vi kvitterat till 2-2 och 7:18 i 3:e perioden gör Landeskog 2-3!
Det blir en katastrofstart och efter första perioden ligger vi under med 2-0.
Efter andra har vi kvitterat till 2-2 och 7:18 i 3:e perioden gör Landeskog 2-3!
- zetterberg_88
Jag tror vi kör över bönderna och vinner med 3-1
Jag hoppas såklart att du får rätt. Men känns inte riktigt somatt vi kommer sätta 4 kassar. Dels är det på bortaplan, dels har de Fasth i mål och när gjorde vi 4 mål i samma match senast?! Kommer bli tufft och målsnålt. Men jag hoppas ju på en islossningRix skrev:Tycker kedjorna ser bra ut, Bremberg har faktiskt inte varit så bra de senaste matcherna, men självklart hoppas jag att han kommer tillbaka snabbt, Johner saknas ju helt klart, men frågan är om inte Ljungh passar bättre mellan Åberg/Landeskog, såg så ut under senaste matchen.
Vi vinner med 4-2!
1-0 Random bonde
2-2 Random bonde
2-4 Ottoson - Tom kasse.

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Svar: den 22a September 2012 mot Mora borta!DIF#1 skrev:Jag hoppas såklart att du får rätt. Men känns inte riktigt somatt vi kommer sätta 4 kassar. Dels är det på bortaplan, dels har de Fasth i mål och när gjorde vi 4 mål i samma match senast?! Kommer bli tufft och målsnålt. Men jag hoppas ju på en islossningRix skrev:Tycker kedjorna ser bra ut, Bremberg har faktiskt inte varit så bra de senaste matcherna, men självklart hoppas jag att han kommer tillbaka snabbt, Johner saknas ju helt klart, men frågan är om inte Ljungh passar bättre mellan Åberg/Landeskog, såg så ut under senaste matchen.
Vi vinner med 4-2!
1-0 Random bonde
2-2 Random bonde
2-4 Ottoson - Tom kasse.
Publik: 1325Såg ju grymt bra ut mot Örebro. Tråkigt att Linkan och Johner är borta..

Hoppas de vågar fortsätta spela fysiskt och vågar gå framåt!
2014-04-07, vad hände?
Har du rätt i. Hade för mig att det blev torsk med 4-3, men du har alldeles rättJepe skrev:Svar: den 22a September 2012 mot Mora borta!DIF#1 skrev:Jag hoppas såklart att du får rätt. Men känns inte riktigt somatt vi kommer sätta 4 kassar. Dels är det på bortaplan, dels har de Fasth i mål och när gjorde vi 4 mål i samma match senast?! Kommer bli tufft och målsnålt. Men jag hoppas ju på en islossningRix skrev:Tycker kedjorna ser bra ut, Bremberg har faktiskt inte varit så bra de senaste matcherna, men självklart hoppas jag att han kommer tillbaka snabbt, Johner saknas ju helt klart, men frågan är om inte Ljungh passar bättre mellan Åberg/Landeskog, såg så ut under senaste matchen.
Vi vinner med 4-2!
1-0 Random bonde
2-2 Random bonde
2-4 Ottoson - Tom kasse.
Publik: 1325Såg ju grymt bra ut mot Örebro. Tråkigt att Linkan och Johner är borta..
Hoppas de vågar fortsätta spela fysiskt och vågar gå framåt!

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)