Då jag varken kan åka ner till Jönköping eller ta mig ut ikväll, samt att Canal+ har Modo-Cluben som huvudmatch så undrar jag hur bra kvaliteten är när man köper matchen med DIF (på nätet).
Om ni kan komma med bättre råd är det också uppskattat
Mash skrev:Då jag varken kan åka ner till Jönköping eller ta mig ut ikväll, samt att Canal+ har Modo-Cluben som huvudmatch så undrar jag hur bra kvaliteten är när man köper matchen med DIF (på nätet).
Har du bra bredband så funkar det bra även om det inte blir lika bra bild som vid tv-sändning.men lätt värt det!Snälla vinn så vi kan lägga denna säsongen bakom oss sen!
Mash skrev:Då jag varken kan åka ner till Jönköping eller ta mig ut ikväll, samt att Canal+ har Modo-Cluben som huvudmatch så undrar jag hur bra kvaliteten är när man köper matchen med DIF (på nätet).
Har du bra bredband så funkar det bra även om det inte blir lika bra bild som vid tv-sändning.men lätt värt det!Snälla vinn så vi kan lägga denna säsongen bakom oss sen!
Det är inte bra om man sitter på Mac-plattform. Silverlight är fantastiskt dåligt på Mac.
Om man ändå väljer att köpa så ska man använda Firefox i 32-bitars läge.
Angående matchen så tror jag på seger men helvete va nervös man är nu ....
Efter en galet lång resa, med diverse pisstop där man blev kallad för huligan på bensinmacken så är man äntligen framme i Jönköping. Fan vilken tråkig stad. Om 40 min så kommer jag att befinna mig i Kinnarps Arena.
Mattias Ek ? @EkExpressen
Kristofer Ottosson vilade från träningen med #DIFhockey i går. Spelar inte mot #HV71. Sedan tidigare saknas Christian Eklund. #twittpuck
Spelet mellan Mika och Jimmie har fungerat överraskande bra sista matcherna men sätta in Nilson tillsammans med dem nämna är ett oerhört stort misstag. Första femman kommer spela boxplay hela matchen.
Intressant val att peta in M.Tjärnqvist med Turbo och Kempe, och med två backar som inte är speciellt skjutglada från blå. Förstår inte hur Tjärnan ska få till sina styrningar, antagligen blir det brottningsmatcher framför Andersson idag.
En timme och femton minuter kvar. Kämpa Djurgår'n!