Inte säkert. Vi har några som är rätt skapliga på självmål också!Stulle skrev:Spontant så tror jag det blir vinst idag om vi gör fler mål än LHC, mark my words!
Djurgårdens IF - Linköpings HockeyClub. 28/2.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Linköpings HockeyClub. 28/2.
- Lidingö DIF
Känns som när man var tonåring och ens kärlek ringt och sagt: "vi måste prata. Kom hem till mig kl sju". Ovissheten och väntan är olidlig.
Att Köping IF dock, på nått outgrundligt sätt, skulle kunna sjunga ut oss ser jag som limsniffat dravel. Läktarkampen kommer vinnas av DIF... LÄTT! Vad som händer på isen är helt jävla omöjligt att förutse. Skulle vara skönare om Harald och Tony bara gick ut och singla slant så man slapp tortyren.
Snart bär det iväg......fan vad illa man mår! Vi ses där!
Att Köping IF dock, på nått outgrundligt sätt, skulle kunna sjunga ut oss ser jag som limsniffat dravel. Läktarkampen kommer vinnas av DIF... LÄTT! Vad som händer på isen är helt jävla omöjligt att förutse. Skulle vara skönare om Harald och Tony bara gick ut och singla slant så man slapp tortyren.
Snart bär det iväg......fan vad illa man mår! Vi ses där!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Tror faktiskt på torsk idag men det behöver inte innebära så mycket då jag samtidigt tror att LHC kan komma att kamma noll i sina kvarvarande matcher medan vi tar poäng mot både Timrå och MoDo.
Jag vill inte till KS.
Jag vill inte till KS.
Tror på vinst idag. Vi har 3-1 i matcher mot plasten denna säsong.
Sjuk angest da jag varken kan se eller lyssna pa matchen :C
Pa gott och ont, det ar ju lite sana har matcher man langtar till nar man sitter en tisdag och kollar pa match mot typ timra i november.
Men det ar jobbigt att vi spelar mer for att inte forlora (kvalserie) an att vinna som vid t.ex en slutspel
Pa gott och ont, det ar ju lite sana har matcher man langtar till nar man sitter en tisdag och kollar pa match mot typ timra i november.
Men det ar jobbigt att vi spelar mer for att inte forlora (kvalserie) an att vinna som vid t.ex en slutspel
-
Sjukt viktig match. Den viktigaste vi spelat i mannaminne. Vi slåss fär vår överlevnad ikväll, att undvika en fruktansvärt oviss kvalserie med massor av hungriga och elitserietörstande lag.
Hoppas DIF strider ända in i sargen ikväll. Vill inte se en enda torr tröja i laget efter denna match.
KÄMPA DIF! TILL SISTA MAN! DET ÄR ALLT SOM GÄLLER IKVÄLL!
Hoppas DIF strider ända in i sargen ikväll. Vill inte se en enda torr tröja i laget efter denna match.
KÄMPA DIF! TILL SISTA MAN! DET ÄR ALLT SOM GÄLLER IKVÄLL!
-
Tycker faktiskt precis som andra härinne att det ska bli jobbigt att se matchen ikväll. Har sjuk ångest och det kommer bli nervositet från första nedsläpp och nästan två och en halv timme. Hoppas vi är dom som går segrande ur dimman.
- minalman
Djurgårdens IF - Linköpings HockeyClub. 28/2.
Vad som än händer i kväll. Solen går upp över alla Djurgårdare i morgon också. Så sjung för Djurgården, vårat lag! Klass slår plast.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vi är med er överallt, vi är med er överallt, vi är med er överallt
Åååååh Djurgårn.
Åååååh Djurgårn.
Losing all hope was freedom.
-
Varken Fimpen eller Carlsson ombytta...
Wesslau (Plante)
Gustafsson - D. Tjärnqvist
Cehlin - Ottosson - M. Tjärnqvist
Klubertanz - Printz
Zibanejad - Norman - Ölvestad
Holmqvist - Holm
Kempe - Nilson - Eriksson
Blomstrand - Almtorp - Brodin
Lennhammer
Åberg
Blomstrand petar Åberg?
Wesslau (Plante)
Gustafsson - D. Tjärnqvist
Cehlin - Ottosson - M. Tjärnqvist
Klubertanz - Printz
Zibanejad - Norman - Ölvestad
Holmqvist - Holm
Kempe - Nilson - Eriksson
Blomstrand - Almtorp - Brodin
Lennhammer
Åberg
Blomstrand petar Åberg?
100% DJURGÅRDSJ***L
Domare:
Thomas Andersson & Mikael Nord
Thomas Andersson & Mikael Nord
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jaha, här lär man sitta själv idag då.. kunde inte komma loss för att gå på matchen så får sitta med streaming istället! 
Sjuk ångest, första målet vinner och ikväll avgörs nog vem som landar i KS, kanske inte i teoretiska poäng men förlorande lag lär ju få självförtroenden nerkört i rännstenen.

Sjuk ångest, första målet vinner och ikväll avgörs nog vem som landar i KS, kanske inte i teoretiska poäng men förlorande lag lär ju få självförtroenden nerkört i rännstenen.