Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Fontänbad på Sergel vid seger i kväll? 

"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Japp! I mankini!Datsyuk_13 skrev:Fontänbad på Sergel vid seger i kväll?

Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
HV ger 2,3 gånger pengarna på Svenskaspel, just sain'..
En fågel viskade i mitt öra att Tyler Plante kan göra debut idag.. Vet inte hur säker denna källa är, men kul för Plante.. Hoppas att han presterar!
Ähh lägg av för fan. Vad är felet? Varför går våra spelare sönder hela tiden?
Folk har ju tjatat hela året på att vi ska slänga in fler juniorer, lira med J-20 laget osv. Men när det väl händer så blir ni förbannade.
Hoppas att Mattias Kalin får chansen!
Hoppas att Mattias Kalin får chansen!
Vi har en liten, liten, liten chans att vinna om det är så att HV totalt underskattar oss och djurgårn går in i matchen med total frenesi och kör på bara vilja.
Kan får stå om Zabel vill vila Wessan men att ställa Plante, nä inte nu inte med hans stas
Tyler Plante
Mora Allsvenskan 6 3.00 89.9%
Men vem vet han kanske spikar igen helt.
Tyler Plante
Mora Allsvenskan 6 3.00 89.9%
Men vem vet han kanske spikar igen helt.
Vafan det är ju uppehåll snart, då kan Wesslau vila. Vi behöver Wesslau mer än någonsin ikväll!
Ty riket är ditt, och makten och härligheten i evighet, Wesslau.
Ty riket är ditt, och makten och härligheten i evighet, Wesslau.
Jaha Printz också borta. Nu är det totalmörker.. Hoppas våra unga krigare kan ta 3 p. Borde vara många som vill något ikväll av de yngre så de ger väl järnet. Annars brukar hv ge bort poäng till våra rivaler. Men alltid spelar de bra mot oss. Fast kan ju va så att de har läggmatch mot oss också bara det att vi e så dåliga att ta vara på det,så hv vinner ändå 

There is no I in TEAM!!!!
Jo, kan tänka mig det... dvs dunka skallen i isen där ett par gånger på väg hem!Datsyuk_13 skrev:Fontänbad på Sergel vid seger i kväll?

Juniorlag på isen idag då, antingen kämpar de som vildar och spöar HV med uddamålet eller så skiter de på sig och då kan det bli hur mycket som helst i baken! Spänning!

Jaha, idag kan man ju bara bli positivt överraskad i alla fall. All logik säger ju nämligen dyngtorsk.
Trodde Arnesson låg före Falk i turordning.
Trodde Arnesson låg före Falk i turordning.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Blir fan inte klok på detta.......
Känner bara sån jävla ilska redan, allt går verkligen utför!!
3poäng går inte ens att våga hoppas på längre, sjukt!
Se för helvete till att droppa handskarna mot valfri präst jävel om vi skulle bli förnedrade, det är det minsta jag begär..
Känner bara sån jävla ilska redan, allt går verkligen utför!!
3poäng går inte ens att våga hoppas på längre, sjukt!
Se för helvete till att droppa handskarna mot valfri präst jävel om vi skulle bli förnedrade, det är det minsta jag begär..
Spela fult