Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
jag kommer fortfarande inte riktigt över det faktum att vi åker på 2 armbågar i huvudet och det är VI som lirar boxplay i 5mins... nån borde se över regelverket! 

Om inte Tolsa får en riktig jävla praktpropp så förlorar jag fan sinnestillståndet. Måste se äcklet grina jäkligt illa nu.
Hur fan kan man få åka runt och skada motsåtndare och endast åka på 2 min. Medans Mackan blev förbannad med all rätt, åker på matchstraff. Återigen känner domarna att de måste vara huvudpersonen i det hela..
Denna gången gruffade bara Nilson, slängde ju inte handskarna som sist.
Tycker man borde sätta ner foten som domare mot Tolsa och gett han matchstraff också.
Tydligen är svinet urbalans som endast åker runt och skadar.
Tror inte riktigt på det att han inte ser Ölvestad eller Tjärna, som kommentatorerna vill ha det till. Isåfall har gubbfan världens tunnelseenden isåfall och borde inte lira hockey överhuvudtaget..
Denna gången gruffade bara Nilson, slängde ju inte handskarna som sist.
Tycker man borde sätta ner foten som domare mot Tolsa och gett han matchstraff också.
Tydligen är svinet urbalans som endast åker runt och skadar.
Tror inte riktigt på det att han inte ser Ölvestad eller Tjärna, som kommentatorerna vill ha det till. Isåfall har gubbfan världens tunnelseenden isåfall och borde inte lira hockey överhuvudtaget..
There is no I in TEAM!!!!
Headshot på domarna hoppas jag kunna se ikväll!
Senast redigerad av Sline den 2012-01-12 20:22:14, redigerad totalt 1 gånger.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Antiklimax.android skrev:Plus att en erfaren back plockas bort också. Kul.
MEN nu är ju järnkaninen på läktaren och delar ut en autograf från BomBom.,
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
När pp e slut ska det fan markeras!
Men du har skrivit det i tio inlägg nu.haak skrev:När pp e slut ska det fan markeras!
Född till sportchef.
Fan vad starkt och bra jobbat under boxplay där!
aha såg inte, kan man radera?android skrev:Men du har skrivit det i tio inlägg nu.haak skrev:När pp e slut ska det fan markeras!
....
X eller edit.haak skrev:aha såg inte, kan man radera?android skrev:Men du har skrivit det i tio inlägg nu.haak skrev:När pp e slut ska det fan markeras!
....
Född till sportchef.
- Jim Morrison
Daniel Tjärnqvist, Jimmie Ölvestad och Marcus Nilson borta?
Och dom två förstnämnda skadade? Härligt.

Och dom två förstnämnda skadade? Härligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jari Tolsa gör en checking to the head TVÅ(!) gånger. Vilket slutar i 5 min pp för Frölunda. Fy fan vilka fittiga domare 

http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Exakt, det är detta jag helt enkelt inte kan smälta!... WTF asså...Sline skrev:Jari Tolsa gör en checking to the head TVÅ(!) gånger. Vilket slutar i 5 min pp för Frölunda. Fy fan vilka fittiga domare

- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Håller med, ett jävla skämt är vad det är. Tolsa är verkligen ingen favorit just nu. Sjukt fega handlingar.Sline skrev:Jari Tolsa gör en checking to the head TVÅ(!) gånger. Vilket slutar i 5 min pp för Frölunda. Fy fan vilka fittiga domare
In men bombom så får han proppa Tolsa, och det hårt som fan. Det gör inte så mycket om han stängs av.