Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 27/11 2011
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 27/11 2011
Kass is idag
Brodin ser riktigt het ut! Men jag gissar på Boumedienne.Capcash skrev:jaha, vem tar skitutvisningen nu då?..
Då kan du sluta med detRaus skrev:jag citerar mig själv..Raus skrev:FÖr att ingen vill jubla än. Då vi vet att det kommer sluta 3-3 och förlust på straffar..

FAN vad skönt!
Ölve är tillbaka i god form nu när han lirar i förstalinen!... Underbart att se!
Ölve är tillbaka i god form nu när han lirar i förstalinen!... Underbart att se!
Tänkte med skriva detHawk skrev:Då kan du sluta med detRaus skrev:jag citerar mig själv..Raus skrev:FÖr att ingen vill jubla än. Då vi vet att det kommer sluta 3-3 och förlust på straffar..

- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Äntligen stänger vi en match, bra jobbat grabbar
- Jim Morrison
Se på fan, vi slarvar inte bort en match i tredje perioden. Men det var fan med nöd och näppe. Vi får tre, förvisso sköna, mål till skänks av Växjö.
Skönt med tre poäng.
Skönt med tre poäng.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skönt att jag hade fel. riktigt skönt att Ölvestad producerar,
Losing all hope was freedom.
Hoppas på bättre stämning här inne nästa match då, så man slipper komma in och bli deprimerad!
vaddå? Detta har väl varit en av de mest städade och lugna forum-matcher i år?encore skrev:Hoppas på bättre stämning här inne nästa match då, så man slipper komma in och bli deprimerad!
haha kanske det och ändå är det deprimerandeCapcash skrev:vaddå? Detta har väl varit en av de mest städade och lugna forum-matcher i år?encore skrev:Hoppas på bättre stämning här inne nästa match då, så man slipper komma in och bli deprimerad!

- Lee Harvey Oswald
Lee Harvey Oswald skrev: Tror inte DIF:s "reaktion"(på med DIF mått mätt osedvanligt många tagna poäng på slutet) kommer i denna match, vi vinner detta med ett nödrop och DIF håller på utvecklas till en skräckmotståndare för ett dalande Växjö.
Däremot modo på tisdag, där möter vi ett på pappret starkt lag som underpresterat men som senaste matcherna visat vad man egentligen kan.
Så reaktionen kommer där, helt övertygad....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Re: Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 27/11 2011
Det är väl skönt att det finns andra lag som ger bort mål förutom vi.. upp med hakanJim Morrison skrev:Se på fan, vi slarvar inte bort en match i tredje perioden. Men det var fan med nöd och näppe. Vi får tre, förvisso sköna, mål till skänks av Växjö.
Skönt med tre poäng.

Sent from my Desire HD using Tapatalk