Jockmaniac skrev:Uselt Pricka inte in någon målskytt och hade fel på Djurgården - Aik tippningen.. Dock så lyckades ju lhc med en mirakelvändning så får väl nöja mig med den poängen...
Kan verkligen tacka Linköping för deras glädjande vändning! 2 mål under de 5 sista minutrarna betyde att min Bomben gick in och man blev nån tusenlapp rikare!
Edin skrev:
Mash är inne på vinnarspåret, det vill säga att kopiera mina tips..
Haha, att inte tippa Tjärna som målskytt är lika som förlust. Han var inblandad i både Mackans and Claessons mål. Sen att Mackan och Claesson inte kan sikta på Tjärnas klubba är en annan femma
Såg inte det här men gjorde han det så har jag haft ruskig otur. tippade 3-2. (varför tänkte jag inte på öppna kassen!?!?!?? ) MT tycker jag var på 1-1 målet och så Sandberg som jag också tippade som målskytt. så nära men ändå inte..
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Såg inte det här men gjorde han det så har jag haft ruskig otur. tippade 3-2. (varför tänkte jag inte på öppna kassen!?!?!?? ) MT tycker jag var på 1-1 målet och så Sandberg som jag också tippade som målskytt. så nära men ändå inte..
Jag kommer nog dra mig ur, jag tyckte frågorna om DIF första året var roligare än att tippa exempelvis Timrå-Växjö. Om majoriteten som var med första året tycker likadant så kanske vi kan få lilleman att återgå till frågor om kommande DIF-match istället för kommande omgång?
Vill inte kritisera vår lille man men där här är trots allt diskussionstråden om tävlingen.
SirDIFalot skrev:Jag kommer nog dra mig ur, jag tyckte frågorna om DIF första året var roligare än att tippa exempelvis Timrå-Växjö. Om majoriteten som var med första året tycker likadant så kanske vi kan få lilleman att återgå till frågor om kommande DIF-match istället för kommande omgång?
Vill inte kritisera vår lille man men där här är trots allt diskussionstråden om tävlingen.
SirDIFalot skrev:Jag kommer nog dra mig ur, jag tyckte frågorna om DIF första året var roligare än att tippa exempelvis Timrå-Växjö. Om majoriteten som var med första året tycker likadant så kanske vi kan få lilleman att återgå till frågor om kommande DIF-match istället för kommande omgång?
Precis, det konstaterade jag redan i första inlägget, men fick då inget gehör.
Gör om och gör rätt, Lilleman! Men du ska ha all cred för jobbet du lägger ner på tävlingen.
Håller inte med för fem jäkla öre...det här är ju riktig tippning när man kan analysera och försöka sätta sig in i lagen och formkurvor.
Att tippa "vem får flest bromsspår i kallingarna efter matchen, Hardy / Montén eller Micke?" eller "vem skjuter det första stolpskottet i den 3:e perioden" är ju bara total gissningslek.
-daniel- skrev:Håller inte med för fem jäkla öre...det här är ju riktig tippning när man kan analysera och försöka sätta sig in i lagen och formkurvor.
Att tippa "vem får flest bromsspår i kallingarna efter matchen, Hardy / Montén eller Micke?" eller "vem skjuter det första stolpskottet i den 3:e perioden" är ju bara total gissningslek.
Fortsätt, lilleman!
Håller med här! Lite mer sport att tippa andra lag också, istället för bara sitt eget!