Djurgårdens IF - MODO, 17/9 2011 | Hemmapremiär Hovet 16.00
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - MODO, 17/9 2011 | Hemmapremiär Hovet 16
Då var det matchdag och snart dags att röra sig uppåt huvudstaden... Är främst tre saker jag verkligen ser fram emot att att se:
1. Djurgårdens IF
2. Vilka tröjor Djurgårdens IF spelar i
3. Mikael Tellqvist
Syns på WKB, fullt ös
EDIT: Inte okej att det är ett par HUNDRA klackplåtar kvar. Skärpning, gubbar!
1. Djurgårdens IF
2. Vilka tröjor Djurgårdens IF spelar i
3. Mikael Tellqvist
Syns på WKB, fullt ös
EDIT: Inte okej att det är ett par HUNDRA klackplåtar kvar. Skärpning, gubbar!
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Har haft den där i skallen hela natten, kommer bli sjukt bra.Urbanson skrev:Glöm inte att kolla in nya introt för ni som inte har sett än!
DJUR-GÅR-DEN!
Ska bli härligt med match igen på Hovet. Som man har längtat.
Säker på att det inte är utökat på något sätt? Eftersom dem släppte skymd sikt också.Jockmaniac skrev: Inte okej att det är ett par HUNDRA klackplåtar kvar. Skärpning, gubbar!
Vilket fall som helst så lär ju dem gå åt

Jag är orolig att modo gör en rejäl uppryckning. Laget har potential, det är nog de flesta överens om.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Så ska det låta !!Kall-El skrev:Historiskt sett har vi förbannat lätt för MODO hemma oavsett vilka spelare lagen ställer upp med. Går helt enkelt inte att gå emot detta. Dock får jag väl jinxa tillbaka genom att spela en 100 på MODO-seger för då vinner vi gjutet...android skrev:Kall-El, kamma dig nu. Du ska ju tippa förlust pga för dåliga centrar. Nu har du jinxat allting.Kall-El skrev:Om Hannula inte är i fysisk form skulle ju knappast komma som en överraskning för min del i alla fall. Bara skriva kortare kontrakt och köra sommarträningen på egen hand kan knappast förbättra din fysiska status i min bok.
Dock vet ju alla att släkten är värst så att spela på att Hannula och Danielsson sätter någon kasse är antagligen väl investererade pengar. Dock mer orolig i sådana fall över att Tellan står på huvudet och tar allt under 60 minuter. Finns dock inget som är mycket värre än att möta ett skadeskjutet lag som åkte på ordentligt med smisk i sin premiär. Deras vilja att vinna och visa sin rätta sida torde vara hyfsat stor.
Vi brukar dock ha hyfsat enkelt för MODO så tipset får därför bli 3-1 till oss, med reservation för att det kan rinna iväg om vi skulle få ett eller annat enkelt mål ibörjan för då tror jag Övikarna inte har mental styrka nog att resa sig....
Tur att du garderade dig lite i alla fall.
Vinner DIF så skall jag sponsra dig med 50 bagis

Har en biljett över då en kompis fått förhinder.
A10 rad 17.
Säljes till inköpspris (300) till förste djurgårdare att pm:a mobilnummer.
A10 rad 17.
Säljes till inköpspris (300) till förste djurgårdare att pm:a mobilnummer.
If you're not confused, you're misinformed
Hoppas det blir trångt iaf för med så många klackkort sålda ska bara premiären vara slutsåld i klacken iaf!Heaty skrev:Säker på att det inte är utökat på något sätt? Eftersom dem släppte skymd sikt också.Jockmaniac skrev: Inte okej att det är ett par HUNDRA klackplåtar kvar. Skärpning, gubbar!
Vilket fall som helst så lär ju dem gå åt
Synd att Dicken inte är med iår! En av förra årets höjdpunkter när vi krossade fbk och dicken får utvisning(var det då han tog pucken kanske?) och vi kör "vad ska dicken göra nu" som övergår till "byta klubb, byta klubb byta klubb"! Fast tyckte iaf han tog det rätt bra när han satt och skratta i båset!
Bume verkar vara tillbaka i alla fall!
Född till sportchef.
Härligt Bume! Tror mycket på honom iår!android skrev:Bume verkar vara tillbaka i alla fall!
-
Hej!
Det är första gången jag har säsongskort och undrar vart man går in? Vilken entre?
Forza dif!
Det är första gången jag har säsongskort och undrar vart man går in? Vilken entre?
Forza dif!
- Daniel942
Sittplats/Klack?Trullsan89 skrev:Hej!
Forza dif!
Du kan gå in vart du vill förutom bortaklacks-entrén. Har du säsongskort på sittplats finns det också en egen entré för säsongare du kan gå igenom.
DIF!
-
Jag har klack:)Daniel942 skrev:Sittplats/Klack?Trullsan89 skrev:Hej!
Forza dif!
Du kan gå in vart du vill förutom bortaklacks-entrén. Har du säsongskort på sittplats finns det också en egen entré för säsongare du kan gå igenom.
- Daniel942
Nu är klackplåtarna slut i DIF Hockey-butiken.
DIF!
Har aldrig varit såhär taggad inför en hemmapremiär! Har otroligt höga förväntningar i år!
Mot Hovet, krossa MoDo!!
Mot Hovet, krossa MoDo!!
Djurgårdens IF - MODO, 17/9 2011 | Hemmapremiär Hovet 16.00
Bänkas Holm? Märkligt isåfall borde gå före Claesson.
Född till sportchef.