NHL
Re: NHL 11/12
Satan i gatan vad Hagelin är bra. Sinnesjukt snabb, jobbar extremt hårt, och bra med pucken. Undrar om han är bra nog att ta plats i en framtida OS trupp.
Vet inte om någon har uppmärksammat det men Josefson är uppe i Devils igen och gör sin andra match inatt.
Tänk om man kunde ha någon som Scott Hartnell i Djurgården. Hårt jobbande spelare som är jobbig att möta. Rolig att se på och har gjort en del mål iår också.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
ChipsDjurgårn borde se och lära från Viasat Hockey just nu, vilken match.
Philadelphia - Boston
Hartnell briljerar för flyers.

Philadelphia - Boston
Hartnell briljerar för flyers.
Spela fult
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Är ju Mathias Tjärnqvist på pricken!Oaklund skrev:Tänk om man kunde ha någon som Scott Hartnell i Djurgården. Hårt jobbande spelare som är jobbig att möta. Rolig att se på och har gjort en del mål iår också.

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Juste Tjärna jr, tänkte inte på att vi hade han. Skämskudde!Nummer19 skrev:Är ju Mathias Tjärnqvist på pricken!Oaklund skrev:Tänk om man kunde ha någon som Scott Hartnell i Djurgården. Hårt jobbande spelare som är jobbig att möta. Rolig att se på och har gjort en del mål iår också.
Nu gjorde Hartnell hattrick men vi har ju vår nr 17.
-
Hartnell är lite av en favorit för mig. En av få ljuspunkter i ett lag som jag har hållt på sen jag var typ 8-9 år. Jag började gilla Renberg som motvikt till alla Foppa-dyrkare på den tiden. Nu kan jag väl dock inte påstå att jag har några känslor kvar för Philly, men Hartnell är kung!
Det vore roligt om Flyers tog upp nån svensk. Hoppas på Erik Gustafsson (nej, inte Djurgårdan).
Det vore roligt om Flyers tog upp nån svensk. Hoppas på Erik Gustafsson (nej, inte Djurgårdan).
NHL 11/12
Han var ju skadad under Winter Classic serien, men tror han fått speltid sen dess.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
En grym NHL-helg, helt klart. Såg viasats två huvudmatcher med Calle Johansson & co samt denna match. Jäklar vad kul hockey kan vara.Oaklund skrev:Juste Tjärna jr, tänkte inte på att vi hade han. Skämskudde!Nummer19 skrev:Är ju Mathias Tjärnqvist på pricken!Oaklund skrev:Tänk om man kunde ha någon som Scott Hartnell i Djurgården. Hårt jobbande spelare som är jobbig att möta. Rolig att se på och har gjort en del mål iår också.
Nu gjorde Hartnell hattrick men vi har ju vår nr 17.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Vet inte. Han är däremot en duktig offensiv back. Ledde AHL:s poängliga för backar under långa stunder förra säsongen. Väger över 90 kilo.android skrev:Erik Gustafsson är väl en riktig katastrof i defensiven?
Vilka ser på Rangers - Flyers? Haha, vilket jävla krig! Helt otroligt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Såg första minuterna. Rangers målade direkt. Sen fick jag annat att göra.sensei skrev:Vilka ser på Rangers - Flyers? Haha, vilket jävla krig! Helt otroligt.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- diftobbe89
Aa jag böt från Wsh - Bos till denna.sensei skrev:Vilka ser på Rangers - Flyers? Haha, vilket jävla krig! Helt otroligt.
Han knappt in förrens handskarna va kastade, Sestito han nog med mer fight under en och samma match en vad Djurgårn kommer upp till på en hel säsong

Spela fult
20 raka av Detroit.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.