DIFDokumentären 2011-2017 och vidare
Sv: En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey Updated
Nu har nedräkningen börjat!
Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey Updated
Garanterat köp från min sidaMagnutz skrev:Ni får se detta som en tidig enkätundersökning/marknadsundersökning om ni som läser denna tråd skulle vara villiga att köpa filmen + bonus-material för en summa - ca 300kr då pengarna (minus våra utgifter) går till DIFHockey.
Svara här i tråden!

Release-dags!!!
Snart, snart.
Snart, snart.
Re: En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey RELEASE
Fantastiskt bra jobbat!
Grymt att få en djupare inblick i den helvetiska säsongen, även om man mest vill glömma den.
Väldigt bra intervjuer, Zabel verkar vara oerhört smart.
Till sist, ett genidrag att låta Jack Vreeswijk göra berättarrösten!
Grymt att få en djupare inblick i den helvetiska säsongen, även om man mest vill glömma den.

Väldigt bra intervjuer, Zabel verkar vara oerhört smart.
Till sist, ett genidrag att låta Jack Vreeswijk göra berättarrösten!
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Och dom nominerade är......
Superbra dokumentär!!
Tack för allt jobb ni lägger ner för att glädja oss andra Djurgårdare!!

Superbra dokumentär!!
Tack för allt jobb ni lägger ner för att glädja oss andra Djurgårdare!!
Grymt bra, tack för ert underbara arbete.
Den innehöll allt man kräver av en superrulle tårar, skratt, spänning, skräck det enda som saknades var det lyckliga slutet, men det lär nog komma tillslut
Den innehöll allt man kräver av en superrulle tårar, skratt, spänning, skräck det enda som saknades var det lyckliga slutet, men det lär nog komma tillslut

- Tobyaxelsson
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Riktigt jävla bra! Märks att ni har lagt ner mycket tid och energi.
För det är Djurgården som får mig att le!
Roligt att ni gillar den, det gör arbetet än mer värdefullt. Tack!
Nu är ju bara frågan när tänker man smacka upp filmen på den officiella Djurgårdssidan?
De som ser den kommer nog garanterat visa en helt annan ödmjukhet mot spelare och ledare.
De som ser den kommer nog garanterat visa en helt annan ödmjukhet mot spelare och ledare.
Det blir snart!emilin skrev:Nu är ju bara frågan när tänker man smacka upp filmen på den officiella Djurgårdssidan?
Har precis kollat trots att jag borde göra annat, grym kvalitet på produktionen eller hur man säger. Hatten av!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hyll hyll. Vilka hjältar ni är! Tänkte sätta mig ner med en Wallander-rulle jag sedan ett par dagar menat att se, när jag ser att ni lagt upp denna film. Hmm, tänker jag, kan ju kolla början på dokumentären bara för att få ett litet smakprov så ser jag resten imorgon...
My ass, slutade med att man satt trollbunden i 51 minuter och glömde helt bort allt vad Krister Henriksson heter. Ruggigt rörande avslut på filmen! Allt från den så tunga avslutningen på fjolåret till när Chet så vackert talar om vad en Djurgårdare är för något. Det som känns allra märkligast är ändå att höra Jimmie Ölvestad. Bara tanken på att man aldrig mer kommer få se honom i våra färger igen väcker väldigt annorlunda känslor. Det har liksom inte landat än, tills jag såg denna film. Väldig tomhet och saknad.
Fantastiskt bra jobbat, ångrar inte att jag lät Wallander stå denna kväll...
My ass, slutade med att man satt trollbunden i 51 minuter och glömde helt bort allt vad Krister Henriksson heter. Ruggigt rörande avslut på filmen! Allt från den så tunga avslutningen på fjolåret till när Chet så vackert talar om vad en Djurgårdare är för något. Det som känns allra märkligast är ändå att höra Jimmie Ölvestad. Bara tanken på att man aldrig mer kommer få se honom i våra färger igen väcker väldigt annorlunda känslor. Det har liksom inte landat än, tills jag såg denna film. Väldig tomhet och saknad.
Fantastiskt bra jobbat, ångrar inte att jag lät Wallander stå denna kväll...
- reservjesus
Riktigt jävla bra!
clowns to the left of me, jokers to the right
En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey RELEASE
Helt sjukt bra. Fantastiskt jobb ni lagt ner.