TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16
Tror inte det finns pa kartan att han tar sin nya uppgift med en klackspark osv. Det blir nog en helhjartad satsning dar ocksa. Kanslan ar att Falk aldrig skulle gora nagot halvhjartat.
För er som missade det så sa Janne Ednertz i den andra periodpausen i gårdagens match mot Luleå att en tröja kommer att hissas i taket i vinter.
Jag har iallafall en gissning på vems tröja det skulle kunna vara...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Victor Bartley! (here we go again)Edin skrev:För er som missade det så sa Janne Ednertz i den andra periodpausen i gårdagens match mot Luleå att en tröja kommer att hissas i taket i vinter.
-
Jag tror också på Falken, var helt övertygad ett tag. Sen läste jag att Thomas Alexandersson tippade Challe Berglund i sin blogg: http://nyheter24.se/blogg/djurgarden/20 ... er-vidare/Edin skrev:För er som missade det så sa Janne Ednertz i den andra periodpausen i gårdagens match mot Luleå att en tröja kommer att hissas i taket i vinter.
Jag tror dock fortfarande på Falken."I den andra periodpausen berättade Janne Ednertz att en spelare till skall få sin tröja, eller snarare sitt tröjnummer, hissat till taket under kommande säsong. Vilken spelare det är avslöjade han inte men min gissning är att numret redan finns uppe i taket. Charles Berglund tippar jag på att det är."
Det ÄR Falken..kaminor skrev:Jag tror också på Falken, var helt övertygad ett tag. Sen läste jag att Thomas Alexandersson tippade Challe Berglund i sin blogg: http://nyheter24.se/blogg/djurgarden/20 ... er-vidare/Edin skrev:För er som missade det så sa Janne Ednertz i den andra periodpausen i gårdagens match mot Luleå att en tröja kommer att hissas i taket i vinter.
Jag tror dock fortfarande på Falken."I den andra periodpausen berättade Janne Ednertz att en spelare till skall få sin tröja, eller snarare sitt tröjnummer, hissat till taket under kommande säsong. Vilken spelare det är avslöjade han inte men min gissning är att numret redan finns uppe i taket. Charles Berglund tippar jag på att det är."
Jag tror det är #21 om hissas.
-
Även om jag också tror att det blir Falken, så kunde det väl vara Nisse?
Jag ser ett mönster...
- Lee Harvey Oswald
HomeOfSvenTumba skrev:Även om jag också tror att det blir Falken, så kunde det väl vara Nisse?
Finns inte på kartan.
2,5 säsonger i DIF kan aldrig motivera en tröjhissning.
Visst är det tragiskt det som hänt Ekman, men det är ju liksom inte på dessa kriterier man får sin tröja hissad
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Självklart är det Falk.
-
- Säsongskort: Ja
Det finns ingen annan än nummer 16 Nichlas Falk. 866 matcher i världens vackraste klubb. Lojal och mer Djurgårdshjärta får man leta efter.
- Datsyuk_13
Ronnie Pettersson!!! 

"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
-