Artikeln handlar för övrigt om att "Osten" har blivit polisanmäld
Så underbart. Önskar det värsta till honom och Luleå. Hoppas han får spendera något som 2 månader i kåken (nu blir det NATURLIGTVIS inte det) så att han kommer ner på jorden igen.
Fan ta Luleå. Nu känner jag att säsongen absolut tog slut för tidigt, har för mycket hat som jag vill sjunga ut. Antar att det får bli tills premiären.
Artikeln handlar för övrigt om att "Osten" har blivit polisanmäld
Så underbart. Önskar det värsta till honom och Luleå. Hoppas han får spendera något som 2 månader i kåken (nu blir det NATURLIGTVIS inte det) så att han kommer ner på jorden igen.
Fan ta Luleå. Nu känner jag att säsongen absolut tog slut för tidigt, har för mycket hat som jag vill sjunga ut. Antar att det får bli tills premiären.
På Fredag är det slutspel för J20 på Hovet. Dyk upp och sjung lite där vetja.
Pajaseriet tar aldrig slut. Nu skyller Rasist-Luleå rasistattacken på OSS, Djurgården.
I en kvällstidning försvarar Luleås vice klubbdirektör Thor Stöckel sin sportchef med "jag undrar om det är någon kampanj mot ´Osten´eller om någon i Djurgården är sur för att de blev utslagna".
Luleå går till historien som det smutsigaste slutspelslaget någonsin.
-Spelare som filmar
-Bryter överenskommelser
-Gråter ut i media
-Fansen skämmer ut sig och kastar in grejer på isen och på journalister
-Journalister mordhotas
-Sportchefen är öppet rasist
-Skyller rasistattacken på Djurgården
Det som gör mig så jävla sned är att alla vet hur media fungerar men ändå använder man det som ursäkt för sitt agerande.
Om vi först och främst tar en måttstock.
Abbotts tackling/tripping på Boumedienne genererade en fråga i periodpausen där reportern frågar vad Bom-Bom ansåg om tacklingen varpå svaret blir att han tyckte att den var ful. Han svor inte, han hade ingen större utläggning och det var inte Boumedienne som tog upp det. Ändå hette det sedan att "Boumedienne rasar mot Luleå"
Att Luleå anmäler eftersom Järlan "grinade ut" i media saknar grund.
Reportrar sanningsmodifierar hela tiden och såvida man inte har järlans "grinande" på band ska man inte uttala sig och således inte använda det i syfte att rättfärdiga sitt beteende.
Idioten Max Grimmdal eller vad han heter är ju helt puckad.. står och vrålar efter spelarintervjuer under pågående spel. Riksjonet har gjort det nu i alla sändningar jag sett och han har bara fått snacka med Bjurre... max G är en idiot på riktigt.
Tiden börjar ticka iväg! Undra om luleå börjar skylla på allt som inte händer på isen att det förstörde för dem? Å sen kommer väl det bomba hockeyligan med anmälningar för allt...
Djurgården skickade taskiga SMS till Nilsson i pausen. Vi kräver omspel.
Och telefonförbud för samtliga med sympatier för Stockholmslagen. Jävla djur. det här som ska avgöras på isen.