Mika x 2 kan bli guld värda
Så nu är man rädd bara för att man vill se vår värsta rival falla? Jag älskar DIF, men det betyder inte alls att jag ska sitta och njuta av att se landets äckligaste klubb nå framgångar. Där är vi visst väldigt olika du och jag.Lee Harvey Oswald skrev:B.I.B.A skrev:Också kört för frölunda, ssk och timrå. Samt att vidriga gnaget får in pengar, får plats i media och kommer få lättare att bygga inför nästa säsong.Lee Harvey Oswald skrev: Kört för MoDo jaa, men vem orkar gråta över det..?
Bara det faktum att aik inte hamnar i kvalserien gör mig deprimerad.
Återigen kryper alla små människor med aik-skräck fram, i en tråd om matchen DIF-Saik.
Om ni fick väja hade ni säkert valt bort DIF:s slutspelplats mot missat slutspel för aik.
Patetiskt är bara förnamnet.
DIF kommer alltid vara storebror bland ES-lagen i stockholmstrakten, det kan inte ett tillfälligt gästspel av en solnaklubb ändra på.
Sträck på er, var stolta & älska DIF, det där andra laget från förorten har förblindat er med hat.
Det där är bara en jävla myt för att man råkar uttrycka lite aik hat.SkönaDjurgårn skrev:Well spoken, Lee Harvey. Fast jag har förstått vilka som hatar AIH mer än de älskar DIF så jag skiter i vad de skriver nuförtiden. Fast de kan ju gärna hata i sin AIH-tråd i forts.
Håller helt & hållet med. Förstår inte vad för problem folk har...jävla mindervärdeskomplex.Lee Harvey Oswald skrev: Återigen kryper alla små människor med aik-skräck fram, i en tråd om matchen DIF-Saik.
Om ni fick väja hade ni säkert valt bort DIF:s slutspelplats mot missat slutspel för aik.
DIF kommer alltid vara storebror bland ES-lagen i stockholmstrakten, det kan inte ett tillfälligt gästspel av en solnaklubb ändra på.
Sträck på er, var stolta & älska DIF, det där andra laget från förorten har förblindat er med hat.
Nåt som är patetiskt är att sitta och hylla sålna på ett DIF-Forum.-daniel- skrev:Håller helt & hållet med. Förstår inte vad för problem folk har...jävla mindervärdeskomplex.Lee Harvey Oswald skrev: Återigen kryper alla små människor med aik-skräck fram, i en tråd om matchen DIF-Saik.
Patetiskt är bara förnamnet!
So..?SirDIFalot skrev:Det där är bara en jävla myt för att man råkar uttrycka lite aik hat.SkönaDjurgårn skrev:Well spoken, Lee Harvey. Fast jag har förstått vilka som hatar AIH mer än de älskar DIF så jag skiter i vad de skriver nuförtiden. Fast de kan ju gärna hata i sin AIH-tråd i forts.
Fyfan! Klart det är vidrigt att de tar sig dit. Oavsett om det är sportsligt självmord. Vi kan väl fråga Aiks ekonomiavdelning vad detta kommer göra för dom nästa säsong?! Både i slutsålda slutspelsmatcher, oavsett om det blir 2, 3 eller fler. Och i hype inför nästa säsong gällande sålda säsongskort. Är inte ett dugg rädda för deras sportsligt jävla kvalitéer i ett slutspel.
Eller 7000.-daniel- skrev:So..?SirDIFalot skrev:Det där är bara en jävla myt för att man råkar uttrycka lite aik hat.SkönaDjurgårn skrev:Well spoken, Lee Harvey. Fast jag har förstått vilka som hatar AIH mer än de älskar DIF så jag skiter i vad de skriver nuförtiden. Fast de kan ju gärna hata i sin AIH-tråd i forts.
Fyfan! Klart det är vidrigt att de tar sig dit. Oavsett om det är sportsligt självmord. Vi kan väl fråga Aiks ekonomiavdelning vad detta kommer göra för dom nästa säsong?! Både i slutsålda slutspelsmatcher, oavsett om det blir 2, 3 eller fler. Och i hype inför nästa säsong gällande sålda säsongskort. Är inte ett dugg rädda för deras sportsligt jävla kvalitéer i ett slutspel.
De kanske kommer ha 4500 i snitt istället för 3000 på Hovet. Wow.
Du ser inte skillnad på att njuta och att ignorera? Du tror seriöst att folk sitter och njuter av det här på detta forumet? Nu är det som det är, visst kan man tycka att det är förjävligt, men det här var ju lite over the top.B.I.B.A skrev: Så nu är man rädd bara för att man vill se vår värsta rival falla? Jag älskar DIF, men det betyder inte alls att jag ska sitta och njuta av att se landets äckligaste klubb nå framgångar. Där är vi visst väldigt olika du och jag.
Mycket intressant profetia. Som jag känner gnaget brukar de annars ha fullsmockat i matcher som faktiskt har någon sorts värde.-daniel- skrev:So..?SirDIFalot skrev:Det där är bara en jävla myt för att man råkar uttrycka lite aik hat.SkönaDjurgårn skrev:Well spoken, Lee Harvey. Fast jag har förstått vilka som hatar AIH mer än de älskar DIF så jag skiter i vad de skriver nuförtiden. Fast de kan ju gärna hata i sin AIH-tråd i forts.
Eller 7000.[/quote]Daniel942 skrev: De kanske kommer ha 4500 i snitt istället för 3000 på Hovet. Wow.
Eh... Det kommer göra en jävla skillnad för dom. 1500 biljetter, 200 spänn st. 25 matcher. 7,5 miljoner svenska kronor. Det kommer kunna bygga ett MYCKET starkare lag nästa säsong. Knappast en "So?" grejj.-daniel- skrev:So..?SirDIFalot skrev:Det där är bara en jävla myt för att man råkar uttrycka lite aik hat.SkönaDjurgårn skrev:Well spoken, Lee Harvey. Fast jag har förstått vilka som hatar AIH mer än de älskar DIF så jag skiter i vad de skriver nuförtiden. Fast de kan ju gärna hata i sin AIH-tråd i forts.
Det ser jag absolut skillnad på, men eftersom lho drog parallellen att man är livrädd för aik bara för att man är besviken, så drog jag en liknande parallell för att han ska förstå hur löjligt det egentligen låter.Kentta skrev:Du ser inte skillnad på att njuta och att ignorera? Du tror seriöst att folk sitter och njuter av det här på detta forumet? Nu är det som det är, visst kan man tycka att det är förjävligt, men det här var ju lite over the top.B.I.B.A skrev: Så nu är man rädd bara för att man vill se vår värsta rival falla? Jag älskar DIF, men det betyder inte alls att jag ska sitta och njuta av att se landets äckligaste klubb nå framgångar. Där är vi visst väldigt olika du och jag.
Ha.Ha.Ha.-daniel- skrev:Eller 7000.Daniel942 skrev: De kanske kommer ha 4500 i snitt istället för 3000 på Hovet. Wow.
Så alla matcher nästa säsong "har nåt slags värde"?B.I.B.A skrev: Mycket intressant profetia. Som jag känner gnaget brukar de annars ha fullsmockat i matcher som faktiskt har någon sorts värde.