Man tar Ekholms slashing retroaktivt alltså?Frasse skrev:Har du hörselhallucinationer ?Lee Harvey Oswald skrev:Blev det en BiF 2:a precis i slutet eller hörde jag i syne..?
20.00 2 min BIF 14. EKHOLM, Mattias SLASH
Det var något nytt...
Man tar Ekholms slashing retroaktivt alltså?Frasse skrev:Har du hörselhallucinationer ?Lee Harvey Oswald skrev:Blev det en BiF 2:a precis i slutet eller hörde jag i syne..?
1. Vad i HELVETE har Finspång med saken att göra?AMMC skrev:Om det är en seriöst menad fråga så kan jag förmedla kontakten så kan de förklara vilka "idioter" de är. Jag menar, en snubbe i Finspång som inte gillar vad de sjunger måste ju faktiskt få klarhet i detta. Då får du ju också chansen att berätta hur de ska göra för att det ska bli rätt.DIF_Soldier skrev: Vad är det för idioter som sjunger om Palestina?
Har hört inre röster på slutet.Frasse skrev:Har du hörselhallucinationer ?Lee Harvey Oswald skrev:Blev det en BiF 2:a precis i slutet eller hörde jag i syne..?
Skulle nog säga att du inte behöver oroa dig för hörseln i sig verkar ju lika skarp som hos en uggla.Lee Harvey Oswald skrev:Har hört inre röster på slutet.Frasse skrev:Har du hörselhallucinationer ?Lee Harvey Oswald skrev:Blev det en BiF 2:a precis i slutet eller hörde jag i syne..?
Doktorn sa att det ingår nog i oron över missat slutspel