Ja inte roligt att bli kraftigt..Mäklaren skrev:Säger ganska mycket om Mackan som skridskoåkare när han, trots fem meters försprång, blir kraftigt av två Skellefteåbackar.
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 29/1 2010
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 29/1 2010
Är det inte uselt? 2-0 är i underkant och du säger att det inte är uselt? Vad fan är vi då? Vårat försvarsspel är så jävla oorganiserat och våra anfall oerhört korta och du tycker det är ok. Spelar du i FAIK hockey som är precis lika dåliga?
Looser stämpeln har spridits enda hit, löjligt. Har sågat detta lag enda från början men blivit total sågad av alla muppar som inte kan hockey alt. inte vågar se sanningen. Godnatt jag orkar inte me dessa överbetalda divor. Ta en fight för min frustration någon, för jag orkar inte se skiten.....
Looser stämpeln har spridits enda hit, löjligt. Har sågat detta lag enda från början men blivit total sågad av alla muppar som inte kan hockey alt. inte vågar se sanningen. Godnatt jag orkar inte me dessa överbetalda divor. Ta en fight för min frustration någon, för jag orkar inte se skiten.....
Vi kan kalla det här Hannula effekten!
inte för att jag tycker att Hannula spelat speciellt dåligt (han har inte spelat speciellt bra heller) Men sedan han kom in i laget har vi förlorat. Tycker det är riktigt surt att han hade otur och gjorde självmål 

Kempe, varken passar eller skjuter bra..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Den enda som är bra är Zibbe.
-
*trött, grymt trött* men inte tröttare en laget på isen. Det är praktiskt omöjligt!!
Han sätter ju straffar iblandKentta skrev:Kempe, varken passar eller skjuter bra..

- SkönaDjurgårn
Haha Printzen, man ser hur han bara tokladdar för att dra pucken över sargen och det gör han såklart också. Så jävla usel spelare med puck har jag aldrig skådat förr.
Jag väntar på att ledningen gör något.....
Förra kommentaren är riktig till dig. 4-0, 5-0 hade inte varit orättvist..... Du testade med allt själv antar jag men blev aldrig någon lirare?DIF_Soldier skrev:Tycker inte alls det är uselt. 6 man på isen är uselt. Ingen täckning hemåt är uselt. Utöver det är det rätt ok spel.

Men va fan är det bara en som har kraft att spela lite tufft och skydda vår målvakt.
att se Bom Bom , Oscar, fredriks arbete framför mål gör en bara ledsen !!
STOR SKÄRPNING
att se Bom Bom , Oscar, fredriks arbete framför mål gör en bara ledsen !!
STOR SKÄRPNING
-
Signifikant:
1. På Djurgården trillar allt in
2. Djurgården får nästan aldrig in den
Skämmes ta mig fan.
Man gör fan inte så här mot oss!
Man gör fan inte så här mot oss!
Aja, grattis till skellefteå säger jag redan nu. Dom lär väl göra några fler mål också och därmed vinna helt rättvist.
-
Beror på att Djurgården har seriens sämsta målvakter.DIFwishes skrev:Signifikant: