Som hela laget då?Mäklaren skrev:Kruger dödade av tre mot femman bra, men i övrigt är han lika dålig som alltid. Kommer aldrig förbi backarna, får aldrig fram några passningar och skapar inga målchanser.
Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011
Re: Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011
Bra anfall men om Kempe hade passat hade vi haft 2-1 nu.
Det är lite så att alla våra motståndarlag får komma in i zon och skjuta så ofta att det inte är konstigt att det rasslar till bakom Ridderwall/Owuya ganska ofta. Alldeles för enkelt.
Det är lite så att alla våra motståndarlag får komma in i zon och skjuta så ofta att det inte är konstigt att det rasslar till bakom Ridderwall/Owuya ganska ofta. Alldeles för enkelt.
Senast redigerad av Magnutz den 2011-01-27 20:05:59, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Trodde aldrig jag skulle få se dagen då _SSK_ har mer hjärta, själ och kamp i sig än DIF. Detta är väldigt sorglig dag för mig 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja, men det är inte någon nyhet direkt. Hjärtat saknas. Idag, när vi borde kriga som FAAAN, tacklar vi NOLL. Fattar inte vad det är för fel på våra spelare.. Tror Printz kommer ta en fajt bara för att försöka tända laget...Jim Morrison skrev:Trodde aldrig jag skulle få se dagen då _SSK_ har mer hjärta, själ och kamp i sig än DIF. Detta är väldigt sorglig dag för mig
Edit: Symptomatiskt när ssk kommer mot Riddarn. När Riddarn går ner för att blockera glider våra spelare bara omkring utan att sätta vare sig handskar eller annat i nyllet på ssk-tanten som står framför Ridderwall.. fan kriga nu, snälla....
Senast redigerad av Magnutz den 2011-01-27 20:09:42, redigerad totalt 1 gånger.
Trodde att matchen mot frölunda bara va en dipp, att DIF helt enkelt inte va helt taggade.
Men när ssk kommer till hovet och har spelet, har chanser
Och när vi inte ens kan klara av att ha spel i anfalls zon i tio sekunder så är något fel!!
Kruger fintar vid sargen men slutar alltid med samma sak. motståndarna tar pucken och anfallet avbryts. Eller så passar han fel. Tyvärr är han inte den enda som slarvar. Slarv från backplats och hela vägen fram.
Fan är det som händer här.....
Men när ssk kommer till hovet och har spelet, har chanser
Och när vi inte ens kan klara av att ha spel i anfalls zon i tio sekunder så är något fel!!
Kruger fintar vid sargen men slutar alltid med samma sak. motståndarna tar pucken och anfallet avbryts. Eller så passar han fel. Tyvärr är han inte den enda som slarvar. Slarv från backplats och hela vägen fram.
Fan är det som händer här.....
There is no I in TEAM!!!!
- Jim Morrison
Det är väl en väldigt nyhet eftersom vi spelar mot SSK nu och jag aldrig sett ett mer uddlöst lag än DIF. Tamt, ointresserat. Vad fan mer finns det att säga? Längtar fan till nästa säsong. Jävla skit.Magnutz skrev:Ja, men det är inte någon nyhet direkt. Hjärtat saknas. Idag, när vi borde kriga som FAAAN, tacklar vi NOLL. Fattar inte vad det är för fel på våra spelare.. Tror Printz kommer ta en fajt bara för att försöka tända laget...Jim Morrison skrev:Trodde aldrig jag skulle få se dagen då _SSK_ har mer hjärta, själ och kamp i sig än DIF. Detta är väldigt sorglig dag för mig
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
+ till Hardy som vaskar om rejält nu. Ett måste.
Edit: Hoppas vår publik orkar fortsätta gå och se på sånt här.
Edit: Att bänka Tim är tjänstefel. han är ju bäst i DIF just nu helt klart.
Edit: Att bänka Tim är tjänstefel. han är ju bäst i DIF just nu helt klart.
- Jim Morrison
Zibanejad enda godkända idag?
Sådär.. hoppas på pp nu!
Magnutz skrev:+ till Hardy som vaskar om rejält nu. Ett måste.
Edit: Att bänka Tim är tjänstefel. han är ju bäst i DIF helt klart.
Det där omvaskandet har vi ju sysslat med konstant under hela säsongen. Inte konstigt att det ser ut som det gör kanske när spelarna aldrig får "spela in sig" i kedjorna.
FY FAN va dåliga vi är förresten. Snacka om ett jävla sömnpiller från våran sida för typ 35:e gången denna säsongen...
Fast inte har väl Hardy byggt om så här mycket under pågående match förut?!jensa85 skrev:Magnutz skrev:+ till Hardy som vaskar om rejält nu. Ett måste.
Det där omvaskandet har vi ju sysslat med konstant under hela säsongen. Inte konstigt att det ser ut som det gör kanske när spelarna aldrig får "spela in sig" i kedjorna.
FY FAN va dåliga vi är förresten. Snacka om ett jävla sömnpiller från våran sida för typ 35:e gången denna säsongen...
BÄNKA de som inte vill åka skridskor ens i PP för helvete.. vad är det här... fyfan vad praktuselt.
Kan de inte åka skridskor eller.. jag sitter här och försöker hålla upp min haka som envist trillar ner på bordet. Vafan håller de på med?!?!
Edit: Nu har jag inte längre lust att betala 139 spänn per match för att se på det här. Spelarna måste bjuda på mer än så här. Jag var sååå nära att åka upp och se matchen på plats idag, men gjorde det inte. Det är jag glad för. Spelarna måste göra sitt bästa och skridskor det VET jag att de kan åka, men de gör det inte.
Kan de inte åka skridskor eller.. jag sitter här och försöker hålla upp min haka som envist trillar ner på bordet. Vafan håller de på med?!?!
Edit: Nu har jag inte längre lust att betala 139 spänn per match för att se på det här. Spelarna måste bjuda på mer än så här. Jag var sååå nära att åka upp och se matchen på plats idag, men gjorde det inte. Det är jag glad för. Spelarna måste göra sitt bästa och skridskor det VET jag att de kan åka, men de gör det inte.
Senast redigerad av Magnutz den 2011-01-27 20:20:06, redigerad totalt 1 gånger.
Nja, kanske inte. Men uppenbarligen hjälpte det ju knappast ett jävla skit oavsett. Men lätt att vara efterklok heter det ju.Magnutz skrev:Fast inte har väl Hardy byggt om så här mycket under pågående match förut?!jensa85 skrev:Magnutz skrev:+ till Hardy som vaskar om rejält nu. Ett måste.
- Jim Morrison
Kan inte klacken bua varje gång en DIF-spelare har pucken? Fyfan, nu börjar jag låta jävligt löjlig men laget väcks ju uppenbarligen inte av uppmuntrande "visor".
Nä, all cred till klacken som klarar av att kolla på detta och sjunga positivt.
Nä, all cred till klacken som klarar av att kolla på detta och sjunga positivt.
Tycker C Sports kommentatorer är lite väl uppe i anus på ssk... "ssk är bäst. ssk spelar bra, underbar passning." pft.