Vetgirig - Tävling i frågesport
Re: Vetgirig - Tävling i frågesport
Med fyra raka vinster klättrar jag snabbt mot toppen. Siktar på att komma etta eller tvåa, så jag får hemmafördel i slutspelet. 

Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Någon gång var förlusten tvungen att komma, med flyt kommer man långtkotten skrev:Med fyra raka vinster klättrar jag snabbt mot toppen. Siktar på att komma etta eller tvåa, så jag får hemmafördel i slutspelet.

Ha! Jag vann! nana na na naaaa! 

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Är det slut nu? Eller kommer det fler omgångar?
Det var roligt, även fast frågorna inte var dom allra bästa. Roligt om vi kör en ny ''säsong''.

Det var roligt, även fast frågorna inte var dom allra bästa. Roligt om vi kör en ny ''säsong''.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det kommer bli en ny säsong.Mash skrev:Är det slut nu? Eller kommer det fler omgångar?![]()
Hälsar Crike, Kentta, Biaas & Heck välkommen upp till finrummet.
DIF!
Tackar, kan meddela att ingen av er där uppe kan känna sig trygga.Daniel942 skrev:Det kommer bli en ny säsong.Mash skrev:Är det slut nu? Eller kommer det fler omgångar?![]()
Hälsar Crike, Kentta, Biaas & Heck välkommen upp till finrummet.
Heck måste ju googlat, 4 rätt på de där omöjliga frågorna.
Inte en chans.
Inte en chans.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Daniel942, lagom konstiga frågor va?!
Som tur är så fick jag ett rätt och därmed vunnen match.. Känns bra så här i högsta serien!

Som tur är så fick jag ett rätt och därmed vunnen match.. Känns bra så här i högsta serien!
Vad var det för frågor? Kunde inte en enda, brukar kunna en men här var det tomt. Förlorade denna match, fan, 3 raka förluster är inte bra..
Roligt att det är vi nya som regerar i division 1!
Fast det är ju så det brukar vara, upp som en sol, ner som en pannkaka.. Peppar peppar..

Tror jag vinner över Mash den här gången. 

Magnutz skrev:Tror jag vinner över Mash den här gången.

Vad mutade du domaren med?

Jag sa om jag INTE vinner ska jag dra Tjärnas susp över ansiktet på dig! och det var lyckat. Fick svaren fort som fan efter det.Mash skrev:Magnutz skrev:Tror jag vinner över Mash den här gången.![]()
Alltid strået vassare än mig... Men det är som sagt slutet som räknasMagnutz skrev:Jag sa om jag INTE vinner ska jag dra Tjärnas susp över ansiktet på dig! och det var lyckat. Fick svaren fort som fan efter det.Mash skrev:Magnutz skrev:Tror jag vinner över Mash den här gången.![]()