Djurgårdens IF - Färjestads BK 30/12 2010
Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK 30/12 2010
Och nu börjar IDIOTERNA kasta in mynt igen... Jävla PACk säger jag bara.
Och Brodin skjuter som vanligt istället för att ge medspelaren öppet mål med en jätteenkel passning. Han är så jävla bra i övrigt och det är så sjukt synd att han alltid tar bort ett mål från oss genom att bara tänka på sin egen målskörd. Horribelt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Vad spelar det för roll för dig som sitter på Västkusten? Jag menar, ingen människa har dött av ett mynt på isen.Hawk skrev:Och nu börjar IDIOTERNA kasta in mynt igen... Jävla PACk säger jag bara.
Problemet är ju om en Djurgårdsspelare kör på ett mynt och skadar sig. Då är det inte så jävla bra.Mäklaren skrev:Vad spelar det för roll för dig som sitter på Västkusten? Jag menar, ingen människa har dött av ett mynt på isen.Hawk skrev:Och nu börjar IDIOTERNA kasta in mynt igen... Jävla PACk säger jag bara.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det har aldrig hänt och kommer aldrig heller att hända förmodligen.Magnutz skrev:Problemet är ju om en Djurgårdsspelare kör på ett mynt och skadar sig. Då är det inte så jävla bra.Mäklaren skrev:Vad spelar det för roll för dig som sitter på Västkusten? Jag menar, ingen människa har dött av ett mynt på isen.Hawk skrev:Och nu börjar IDIOTERNA kasta in mynt igen... Jävla PACk säger jag bara.
Men varför riskera sina egna spelare?!
Edit: Därför är det aldrig är OK att kasta in saker. Oavsett var du sitter. East Coast eller västkust.
Edit: Därför är det aldrig är OK att kasta in saker. Oavsett var du sitter. East Coast eller västkust.
Oj där kom den oxå... Bara för att jag befinner mig på västkusten. Men det är bra då vet man vad du tycker i frågan.... jävla tomte!Mäklaren skrev:Vad spelar det för roll för dig som sitter på Västkusten? Jag menar, ingen människa har dött av ett mynt på isen.Hawk skrev:Och nu börjar IDIOTERNA kasta in mynt igen... Jävla PACk säger jag bara.
prästberg åker såklart inte nej nej
Sitta och toksåga den trogna och passionerade publiken på ett internetforum är inte bra.Hawk skrev:Oj där kom den oxå... Bara för att jag befinner mig på västkusten. Men det är bra då vet man vad du tycker i frågan.... jävla tomte!Mäklaren skrev:Vad spelar det för roll för dig som sitter på Västkusten? Jag menar, ingen människa har dött av ett mynt på isen.Hawk skrev:Och nu börjar IDIOTERNA kasta in mynt igen... Jävla PACk säger jag bara.
Kors i taket..Domaren tog en utvisning..
Det är inte okej att kasta in saker på isen. Det är det ALDRIG. Det måste vi få tycka. Det är fel och farligt och inget som Djurgpårdens IF vill att vi gör.Mäklaren skrev:Sitta och toksåga den trogna och passionerade publiken på ett internetforum är inte bra.
Tänkte hålla mig utanför men Mäklaren, passion har väl för fan inget med att slänga in saker på en plan? Det är bara idioti. Enda gången det är ok är när som i NHL när någon gör en hattrick eller liknande fast då handlar det om kepsar och inte mynt. Återgå till matchen nu, dags för Tim att köra extraträning, stanna en timme extra och bara köra avslut. Passa kan han men avslut är inte hans starka sida.
Fan vad jag hatar FBK och deras jävla ryggsäckshockey...
och så gör den där jävla pestberg mål.. pissdag.
och så gör den där jävla pestberg mål.. pissdag.
Senast redigerad av Magnutz den 2010-12-30 21:16:57, redigerad totalt 1 gånger.
Mäklaren vad yrar du om? Toksågar jag den trogna och passionerade publiken? Var ser du detta någonstans?
Jag sågar dom idoterna som kastar in saker på isen och ingen annan
Jag sågar dom idoterna som kastar in saker på isen och ingen annan

Jaha och så punkterar bondjävlarna matchen.
Och mark är INTE bra om man säger så...
FYFAN!
Och mark är INTE bra om man säger så...
FYFAN!