Södertälje SK - Djurgårdens IF, 7/10 2010
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF, 7/10 2010
Hahaha, mark, mark, mark... Ta hit Tim nu ! Han gör det så mycket bättre än mark.
- Lee Harvey Oswald
Kan redan se rubrikerna i morgondagens skvaller-blad.DIFRobbex skrev:Hahaha, mark, mark, mark... Ta hit Tim nu ! Han gör det så mycket bättre än mark.
DIF tappar Mark
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tim är långt ifrån bra.DIFRobbex skrev:Hahaha, mark, mark, mark... Ta hit Tim nu ! Han gör det så mycket bättre än mark.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag har inte vågat titta längre än FBK borta. LHC blir självklart en enda lång pina. Kanske kan vi kriga till oss en smickrande förlust, säg 1-5....Lee Harvey Oswald skrev:Är nog mer rädd för Lhc borta matchen efter det.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vi möter ett riktigt kasst SSK och ska bara vinna. Vi har det mesta av spelet och de är uddlösa.
Ändå står det 3-1.
Märkligt eftersom jag tycker att vi stundtals spelar riktigt bra och då visar att vi är klasser bättre.
Vi har inte råd att förlora sådana här matcher. Nu väntar FBK borta och där tar vi inga poäng med nuvarande spel. Se nu för fan till och vänd på detta.
Dom ser grymt starka ut nu, kan bli riktigt genant
Detta DIF som blir utspelade mot seriens skämt aik & nu släpper iväg ett sopigt ssk till 3-1 ledning.
Vi ser just nu riktigt dassiga ut.
Eller är det så att bakom Monténs flin skymtar vi en gigantisk taktisk fint?
DIF gör sin sedvanliga (förra säsongen undantagen) "all-time-sämst-månad" november redan nu i oktober, allt för att förvilla motståndet
Inte helt säker på att det lyckas bara...
Jakten på röd oktober fortsätter

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
DJURGÅRN! GÖR MÅL!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Sluta skrika Edin. Jag har nog ont i huvudet som det är.Edin skrev:DJURGÅRN! GÖR MÅL!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
DIF har ännu inte lånat pucken efter sex minuters spel, trots att man ligger under med två mål.
Är bullbakarinställningen tillbaka?
Är bullbakarinställningen tillbaka?
Åh herregud. . .
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Lassen har varit långt ifrån bra idag, synd att han inte kunde prestera lika bra som han gjorde mot TIK.
Edit: Kempe är bäst i DIF just nu, av den enkla anledningen av att han skjuter på mål åtminstone.
Edit: Kempe är bäst i DIF just nu, av den enkla anledningen av att han skjuter på mål åtminstone.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Är Oscar Eklund sämre än André Mattsson?
Nej.Mäklaren skrev:Är Oscar Eklund sämre än André Mattsson?
Någon som har en kort förklaring varför det går precis som det gör just nu?!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
SjälvförtroendetLeijon skrev:Någon som har en kort förklaring varför det går precis som det gör just nu?!
Världens sämsta backuppställning genom tiderna.BOMBOM BOUCHARD skrev:SjälvförtroendetLeijon skrev:Någon som har en kort förklaring varför det går precis som det gör just nu?!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ånej, så illa är det inte. Men vi behöver få in en klassback.Mäklaren skrev:Världens sämsta backuppställning genom tiderna.BOMBOM BOUCHARD skrev:SjälvförtroendetLeijon skrev:Någon som har en kort förklaring varför det går precis som det gör just nu?!