Fan, jag vågar inte titta på matchen innan jag vet om det går bra eller inte x.xwarrant skrev:Bara njuter av Tim Eriksson show i box-play.
K4: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 24/3 2010
-
Re: K4: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 24/3 2010
Djurgården - First and last and always.
Mååååååååååååååååååååååååååål
Fimpen
Fimpen

-
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! TA MIG FAN VAD UNDERBART!!!!!!
YES YES YES YES YES YES YES!
Edit:
Fast nu får jag väl hålla mig till Radion tills vi gjort mer mål
GÖR MER MÅL KTHNXPLZ!
YES YES YES YES YES YES YES!
Edit:
Fast nu får jag väl hålla mig till Radion tills vi gjort mer mål

GÖR MER MÅL KTHNXPLZ!

Senast redigerad av AlltidDjurgårn den 2010-03-24 19:27:06, redigerad totalt 1 gånger.
Saaaja!
Eklund ar en riktig slutspelskampe.
Eklund ar en riktig slutspelskampe.
in på http://www.difchat.tk/
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Oscar Eklund är stabil hittills. Fan, jag börjar tappa alla tvivel jag har på grabben! Skulle vara grymt om han utvecklas och blir en mini-Timmy tills nästa säsong.
Skönt att se domare som tillåter fysiskt spel.
Hur fan kan den så kallade "experten" på Kanal 9 säga att Fimpens mål var ett skitmål?! Han är ju fan dum i hela huvet, det var ju ett av de snyggaste hittills!
fy faan jag sitter och får en klump i halsen när klacken sjunger
det är sånt sjukt tryck härinne jag hoppas det går fram i rutan
brynäs har ingenting men biter ifrån hyfsat..det här SKA vi ta, allt annat vore grymt orättvist!
nu måste jag samla mig inför andra
fred
det är sånt sjukt tryck härinne jag hoppas det går fram i rutan
brynäs har ingenting men biter ifrån hyfsat..det här SKA vi ta, allt annat vore grymt orättvist!
nu måste jag samla mig inför andra
fred
Samma expert som sa att ragges utvisning var "solklar" och sedan säga att allt skit från brynäshåll var "helt korrekt, ingen utvisning"Kentta skrev:Hur fan kan den så kallade "experten" på Kanal 9 säga att Fimpens mål var ett skitmål?! Han är ju fan dum i hela huvet, det var ju ett av de snyggaste hittills!
Så grymt skönt. Men vad är det som händer? Håller det på att lossna för herrarna Eklund nu?
Vart är Markström? Har han fått utegångsförbud för att han släppte in 4 mål sist? Eller är han på bilbingo med sin familj? Det är den stora frågan, för jag tror definitivt inte fjanten är skadad.
Skit samma, nu fortsätter vi producera och så säkrar vi denna kvartsfinalserie på fredag inför en kokande Globen.
Vart är Markström? Har han fått utegångsförbud för att han släppte in 4 mål sist? Eller är han på bilbingo med sin familj? Det är den stora frågan, för jag tror definitivt inte fjanten är skadad.
Skit samma, nu fortsätter vi producera och så säkrar vi denna kvartsfinalserie på fredag inför en kokande Globen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu syftar de ju på att det är Brynäs som bjuder på öppen is genom att ta ett idiotiskt byte.Kentta skrev:Hur fan kan den så kallade "experten" på Kanal 9 säga att Fimpens mål var ett skitmål?! Han är ju fan dum i hela huvet, det var ju ett av de snyggaste hittills!
Men jag håller med dig annars, de är kassa.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
DIFRobbex skrev:Så grymt skönt. Men vad är det som händer? Håller det på att lossna för herrarna Eklund nu?
Måhända att de inte vill att han skall börja tvivla på sig själv om det skulle gå illa i denna matchen. Inte för att jag saknar honom direkt. Eller så knackade Krüger honom ur hans slutspelsbubbla i senaste matchen xD
Studiosnacket mellan Djurgården och Brynäs handlar bara om Brynäs i stort sett och allt de positiva dom gör i matcherna.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu syftar de ju på att det är Brynäs som bjuder på öppen is genom att ta ett idiotiskt byte.Kentta skrev:Hur fan kan den så kallade "experten" på Kanal 9 säga att Fimpens mål var ett skitmål?! Han är ju fan dum i hela huvet, det var ju ett av de snyggaste hittills!
Djurgården har dominerat denna kvartsfinalserien totalt rakt igenom i stort sett men ändå hyllas Brynäs o det grövsta för att dom "bjuder till", "står upp", "hänger med" i matcherna. Tycker dom synd om Brynäs eller varför hyllas inte laget som dominerar 95% av matcherna?
Brynäs första period är det absolut bästa dom kan prestera. DIF har fått ut 80% typ. Ändå är DIF det bättre laget. Brynäs hyllas för detta. Hmmm..
Är det ett svenskt juniorlag mot Kanadas OS-lag? Eller varför gullas det och beröms så mycket till det sämre laget? Ska det inte vara opartiska "experter"?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt rätt.jensa85 skrev:Studiosnacket mellan Djurgården och Brynäs handlar bara om Brynäs i stort sett och allt de positiva dom gör i matcherna.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu syftar de ju på att det är Brynäs som bjuder på öppen is genom att ta ett idiotiskt byte.Kentta skrev:Hur fan kan den så kallade "experten" på Kanal 9 säga att Fimpens mål var ett skitmål?! Han är ju fan dum i hela huvet, det var ju ett av de snyggaste hittills!
Djurgården har dominerat denna kvartsfinalserien totalt rakt igenom i stort sett men ändå hyllas Brynäs o det grövsta för att dom "bjuder till", "står upp", "hänger med" i matcherna. Tycker dom synd om Brynäs eller varför hyllas inte laget som dominerar 95% av matcherna?
Brynäs första period är det absolut bästa dom kan prestera. DIF har fått ut 80% typ. Ändå är DIF det bättre laget. Brynäs hyllas för detta. Hmmm..
Är det ett svenskt juniorlag mot Kanadas OS-lag? Eller varför gullas det och beröms så mycket till det sämre laget? Ska det inte vara opartiska "experter"?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm