Någon (Läs:Edin) har postat en för stor bild i tråden ''Elitserien 10/11'' och boxen blir för stor när man ska skriva ett inlägg. Vänligen försök ändra detta

Edit: Tackar.
Håll in CTRL och klicka på länken.hjelm skrev:Var vänlig och fixa så att när man klickar på en länk hamnar i en ny flik. Och därav inte ersätter DIF Hockey forumet med den länken man klickat på.
Ja, eller högerklicka och välj öppna i ny flik, men jag tänkte att dom kunde fixa det ändå. Om det inte ligger massa jobb bakom för att fixa det.Daniel942 skrev:Håll in CTRL och klicka på länken.hjelm skrev:Var vänlig och fixa så att när man klickar på en länk hamnar i en ny flik. Och därav inte ersätter DIF Hockey forumet med den länken man klickat på.
Eller bara klicka på "rullgrejjen" mellan båda musknapparna (;hjelm skrev:Ja, eller högerklicka och välj öppna i ny flik, men jag tänkte att dom kunde fixa det ändå. Om det inte ligger massa jobb bakom för att fixa det.Daniel942 skrev:Håll in CTRL och klicka på länken.hjelm skrev:Var vänlig och fixa så att när man klickar på en länk hamnar i en ny flik. Och därav inte ersätter DIF Hockey forumet med den länken man klickat på.
Eller så kanske dom bara kan fixa så att man klickar som vanligt? Vad jag har förstått ska det inte ens vara ett svår grej att fixa.lajjnus skrev: Eller bara klicka på "rullgrejjen" mellan båda musknapparna (;
Eller så kan du bara flytta ditt finger 1 cm åt höger och sen klicka, så slipper de lägga tid på det?hjelm skrev:Eller så kanske dom bara kan fixa så att man klickar som vanligt? Vad jag har förstått ska det inte ens vara ett svår grej att fixa.lajjnus skrev: Eller bara klicka på "rullgrejjen" mellan båda musknapparna (;
Vilken dagis nivå det vart på diskussionen.Daniel942 skrev:Eller så kan du bara flytta ditt finger 1 cm åt höger och sen klicka, så slipper de lägga tid på det?hjelm skrev:Eller så kanske dom bara kan fixa så att man klickar som vanligt? Vad jag har förstått ska det inte ens vara ett svår grej att fixa.lajjnus skrev: Eller bara klicka på "rullgrejjen" mellan båda musknapparna (;
Det är väl bättre att välja själv, genom att antingen trycka CTRL eller inte, än att det ska öppnas i en ny flik varje gång, oavsett om du vill det eller ej.hjelm skrev: Vilken dagis nivå det vart på diskussionen.
Jag kom med ett tips om hur dom kunde förbättra sidan, för jag ser det inte som att dom försämrar sidan genom att fixa det...
Återigen: "Vad jag har förstått ska det inte ens vara ett svår grej att fixa."
Fast det finns väll en anledning till att i typ alla andra DIF forum öppnas länkar i en ny flik?SirDIFalot skrev: Det är väl bättre att välja själv, genom att antingen trycka CTRL eller inte, än att det ska öppnas i en ny flik varje gång, oavsett om du vill det eller ej.
Nu lät det ju på dig som att man öppnar 45 flikar samtidigt. Länkas det till en artikel på t.ex. Hockeyligan så kryssar man ju bara ner den när det är klart?SirDIFalot skrev:"än att det ska öppnas i en ny flik varje gång"