Men slutsålt kommer det ju definitivt bli. 7036 sålda nu

Tyvärr inte.Ostre92 skrev:Kanske har missat det men kommer det vara något tifo?
Ja vi ska ha feeeeeetaste tifot!!Ostre92 skrev:Kanske har missat det men kommer det vara något tifo?
Det kommer att bli ett flaggtifo med största sannolikhet, inte så svårt att lista ut det.dif rules skrev:Ja vi ska ha feeeeeetaste tifot!!
Nej just det. Tifo diskuteras aldrig i förväg, och framförallt inte inne på forum. Det ska vara en hyllning till laget från oss supportrar, och inte blir det roligare om man skulle gå ut i förhand med exakt hur det kommer bli?
Trevligt, om det stämmer att du är 17, (92a) så springer vi tillsammans om min fot håller, har inte sprungit ett steg på 3v pga fotskada från fotbollen :S Tänker dock inte bryta min 11år långa trendsthlm_dif skrev:Då vare 3 dagar kvar.
Blir en härlig lördag med en uppladdning i 1 mil spåret på Lidingöloppet, för att se bege sig mot Östra station!
...
Roligt att höra att man inte är ensam om att springa i alla fall!BIBO skrev:Trevligt, om det stämmer att du är 17, (92a) så springer vi tillsammans om min fot håller, har inte sprungit ett steg på 3v pga fotskada från fotbollen :S Tänker dock inte bryta min 11år långa trend![]()
Tack detsamma!BIBO skrev:LYCKA TILL!