Vad fan snackar du om? Platsar man inte så platsar man inte. Och Bremberg platsar inte just nu. Och är det här Brembergs sista säsong? Linkan har mycket kvar att ge innan han är slut. Han kan fortfarande, vilket syns stundtals. Jag anser att om man kan bättre men helt enkelt inte "orkar" så ska man be om ursäkt eller lämna illa kvickt. Han verkar ha tankarna någon helt annanstans när han spelar. Glider runt och petar med pucken. Han har helt enkelt blivit för bekväm. Han och framförallt vi skulle nog må bra av att skiljas åt redan efter denna säsongen. Vill han vara kvar längre så får han be om ursäkt och ta sig i kragen och göra nåt åt sin svacka. Detta är min åsikt angående Linkans nuvarande situation.Jeremy Roenick skrev:Jösses! Du antar att du ville ha Södergren på bänken hela den sista säsongen han lirade för oss och att han också skulle be om ursäkt samt att Jensa och Thomas Eriksson, under sina sista säsonger i DIF, inte kunde lämna DIF fort nog!Jockmaniac skrev:Visst, han har räddat oss förrut men försvarar det vad han presterat denna säsongen? Herregud!
Tar mig för pannan! Sicken virrig kille!
Ler lite överseende åt ungdomen och loggar ur!Jockmaniac skrev:Vill han vara kvar längre så får han be om ursäkt och ta sig i kragen och göra nåt åt sin svacka. Detta är min åsikt angående Linkans nuvarande situation.
Jockmaniac skrev:Vad fan snackar du om? Platsar man inte så platsar man inte. Och Bremberg platsar inte just nu. Och är det här Brembergs sista säsong? Linkan har mycket kvar att ge innan han är slut. Han kan fortfarande, vilket syns stundtals. Jag anser att om man kan bättre men helt enkelt inte "orkar" så ska man be om ursäkt eller lämna illa kvickt. Han verkar ha tankarna någon helt annanstans när han spelar. Glider runt och petar med pucken. Han har helt enkelt blivit för bekväm. Han och framförallt vi skulle nog må bra av att skiljas åt redan efter denna säsongen. Vill han vara kvar längre så får han be om ursäkt och ta sig i kragen och göra nåt åt sin svacka. Detta är min åsikt angående Linkans nuvarande situation.Jeremy Roenick skrev:Jösses! Du antar att du ville ha Södergren på bänken hela den sista säsongen han lirade för oss och att han också skulle be om ursäkt samt att Jensa och Thomas Eriksson, under sina sista säsonger i DIF, inte kunde lämna DIF fort nog!Jockmaniac skrev:Visst, han har räddat oss förrut men försvarar det vad han presterat denna säsongen? Herregud!
Tar mig för pannan! Sicken virrig kille!
Man undrar ju hur gammal du är när du gör sådana inlägg som ditt senaste du mästare av big size-verktyget. Eller jag kanske ska skriva: "ler lite överseende åt ålderdomen". Pinsamt var ordetJeremy Roenick skrev:Ler lite överseende åt ungdomen och loggar ur!Jockmaniac skrev:Vill han vara kvar längre så får han be om ursäkt och ta sig i kragen och göra nåt åt sin svacka. Detta är min åsikt angående Linkans nuvarande situation.
"Be om ursäkt"
HAHAHA!
Hallå DIF 4 EVER! Hallå!!!! Dra ut huvdet ur arslet. Så ja, nu kanske du är mer kommunicerbar:DIF 4 EVER skrev: Sen blev jag ännu mer förbannad när jag hörde att Dicken drog p.g.a. av samarbetsproblem med tränarna. Vem borde man kicka först? Soptränarna som inte har lyckats ett skit men en hyfsad trupp eller enskilda spelare? Tror nog att dicken har dragit fler strån till stacken med sina 5 kassar på 18 matcher ärn Montén iaf.
...och vad i hela helvetet har den frågan med något överhuvudtaget att göra? Fortsätter på den inslagna vägen...Så, hur lång tid tar det för dig att borsta tänderna på söndagsmornar under jämna veckor?DIF 4 EVER skrev:========) Daniel
Hoppas dock att du köper säsongsbiljett även nästa år oavsett ES eller AS.