Enda som talar för oss, är att de inte går in helhjärtat. Eller att vi plötsligt blir ruskigt effektiva på de målchanser vi skapar.
Hade varit kul att se Tim Sandberg som förste målvakt i dagens match å riddarn som båsöppnare

FimpenPompe skrev:Vem blir förste man att nita Yared Hagos idag?
Ölvestad eller Kristoffersson?
Kanske några av våra problembarn som hoppar in på isen för att visa vilka DIF-hjärtan dom har?Pompe skrev:Vem blir förste man att nita Yared Hagos idag?
Visst, om det får till följd att vi slipper alla gnälliga kaffemuggssupportrar.Jeremy Roenick skrev:Kanske några av våra problembarn som hoppar in på isen för att visa vilka DIF-hjärtan dom har?Pompe skrev:Vem blir förste man att nita Yared Hagos idag?
Är du allvarlig nu! Vill du att våra problembarn ska hoppa in på isen och nita Hagos? DIF:s böter kommer att bli skyhöga. Hur mycket DIF-hjärta har du om du vill att något sådant ska drabba Djurgår´n?Caveman skrev:Visst, om det får till följd att vi slipper alla gnälliga kaffemuggssupportrar.Jeremy Roenick skrev:Kanske några av våra problembarn som hoppar in på isen för att visa vilka DIF-hjärtan dom har?Pompe skrev:Vem blir förste man att nita Yared Hagos idag?
Det är något som "låtsas hardcore" kallar dom supportrar som ogillar DFG och som ogillar idrottsrelaterat våld.Pompe skrev:Vad är en kaffemuggssupporter?
Är det en som kan kontrollera ölintaget på matcherna och inte slås?
Och just precis ska jag passa mig för? Kul för övrigt att du tog åt digCaveman skrev: Passa dej för vilka du kallar låtsas hardcore...
Suck, kunde dom ha valt en sämre domare?PNY skrev:Domare enligt hockeyligan.se
Morgan Johansson
Christian Jönsson, Conny Ekenberg
Tog inte åt mej ett skit, det var bara ett tips från en Djurgårdare till en annan.Jeremy Roenick skrev:Och just precis ska jag passa mig för? Kul för övrigt att du tog åt digCaveman skrev: Passa dej för vilka du kallar låtsas hardcore...