Borde inte vara några problem!!
Men kolla dom ser ju ut som yra höns på isen för fan!!
Pinsamt värre...Jockmaniac skrev:Jag kan bara garva. Riddarn måste bort från förstaspaden. Nu skiter jag fullständigt i poängen. SSK pissar på oss och Riddarn hjälper till, hockeysverige garvar. Detta är det mest pinsamma jag varit med om i hela mitt liv.
OHHH ALLLLA VEEET ATT DJURGÅRDEN ÄR LÄTT ATT LEKA MED
Wesslau står nu, det var på han de gjorde 1-5!Jockmaniac skrev:Jag kan bara garva. Riddarn måste bort från förstaspaden. Nu skiter jag fullständigt i poängen. SSK pissar på oss och Riddarn hjälper till, hockeysverige garvar. Detta är det mest pinsamma jag varit med om i hela mitt liv.
OHHH ALLLLA VEEET ATT DJURGÅRDEN ÄR LÄTT ATT LEKA MED
Ser du inte ens matchen? Ursäkta uttrycket, men då kan du lika gärna hålla käft.Palmgren skrev:Jag kollar inte på matchen. Men om Ridderwall släpper tre mål på en match, kan man då endast lasta han för dom målen. Jag tycker mer att det är försvaret som varit dåligt den här säsongen. Ridderwall har faktiskt varit riktigt bra i år, och då kan man inte bara slänga skit på honom efter en match. Eller hur?
Då har du inte varit med om så mycketJockmaniac skrev: Detta är det mest pinsamma jag varit med om i hela mitt liv.
Vilka utespelare har varit kassa hela säsongen?DIF_Soldier skrev:Sluta kasta skit på Riddarn. Han har varit usel idag, visst, men det finns utespelare som varit kassa hela säsongen. Dessutom har Riddarn räddat oss ett flertal gånger, så håll käften.
Nu vill jag se att man försöker jämna till siffrorna i sista. Spela juniorkedjan i alla 20 om det behövs!