Jag både hoppas och tror att Ragge kommer spela 25-30 minuter per match. En spelare av hans kaliber växer inte på träd och skall utnyttjas till fullo.Kall-El skrev:Man kan nog tyvärr inte räkna med Ronnie i mer än kanske 50% av matcherna denna säsong med tanke på killens krämpor. Detta ter sig inte direkt bra då vår försvarslinje inte direkt är vare sig bred eller "toppig"
Med tanke på den backbesättning vi har hade Ronnies lugn varit guld värt. En sak är säker och det är att Ragge kommer tvingas ta ett enormt stort ansvar, bara att hoppas att han pallar med detta.
Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/9 2008
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Senast redigerad av Emil Svelander den 2008-09-09 23:02:42, redigerad totalt 1 gånger.
Sjunger avgå Johnny...
-
- Säsongskort: Ja
Knappt en vecka kvar och att stiga in på Hovet igen kommer kännas så fantastiskt kul. Ännu en säsong av skönsång på läktaren.
Såg att någon postade denna på JK forum.
Vilket fantastiskt drag och att sittplats hänger på ger mig gåshud. Iår ska vi få med sittplats på allvar!
Djurgårdsfamiljen är laddad nu kör vi!
Såg att någon postade denna på JK forum.
Vilket fantastiskt drag och att sittplats hänger på ger mig gåshud. Iår ska vi få med sittplats på allvar!
Med risk för skryt kan jag säga att det var jag, då jag efter att ha sett matchen på TV, tyckte att det måste spridas, den visar verkligen hur vi utvecklats på Hovet, och att vi nu ett "ni kan inte rubba oss" gängBäst-i-stan skrev: Såg att någon postade denna på JK forum.

Tagga till nu förfan, nu visar vi spelarna vilket enormt stöd dem kommer ha i fortsättningen!
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
- Emil Svelander
Inhandlade Sportbladets försök till en elitseriebilaga idag. Kan bara säga en sak: vill du bli taggad inför premiären, köp den och läs de totala utdömningarna av vår publik och stämningen på våra matcher. Jag har aldrig varit med om något så felaktigt. Fy fan!
Hata Sportbladet!
Hata Sportbladet!
Sjunger avgå Johnny...
- DIF_Soldier
'Emil svelander skrev:Inhandlade Sportbladets försök till en elitseriebilaga idag. Kan bara säga en sak: vill du bli taggad inför premiären, köp den och läs de totala utdömningarna av vår publik och stämningen på våra matcher. Jag har aldrig varit med om något så felaktigt. Fy fan!
Hata Sportbladet!
Kan man få en ungefärlig sammanfatttning vad som skrevs? Var våran publik usel enligt dem eller vad?
Säg den glädje som varar
- Emil Svelander
Mats Wennerholm skrev följande:DIF_Soldier skrev:'Emil svelander skrev:Inhandlade Sportbladets försök till en elitseriebilaga idag. Kan bara säga en sak: vill du bli taggad inför premiären, köp den och läs de totala utdömningarna av vår publik och stämningen på våra matcher. Jag har aldrig varit med om något så felaktigt. Fy fan!
Hata Sportbladet!
Kan man få en ungefärlig sammanfatttning vad som skrevs? Var våran publik usel enligt dem eller vad?
"Det kommer fortfarande vara fler bortafans på läktarna när Djurgården spelar hemma och jublet större när besökarna gör mål. Helt unikt i idrottsvärlden."
Sedan rankades elitserielagens stämning på en sida och där var vi 9:a. Helt ofattbart. ''Djurgårdens tragiska publiksituation'' pratades det bland annat om.
Man blir äcklad.
Sjunger avgå Johnny...
- Back to the good old days
- Kontakt:
Nja! Det är en sanning med modifikation. Sanningen är att bortafansen + de neutrala som fått sponsorsbiljetter är i majoritet på våra läktare.Mats Wennerholm skrev:Det kommer fortfarande vara fler bortafans på läktarna när Djurgården spelar hemma och jublet större när besökarna gör mål. Helt unikt i idrottsvärlden.
.
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
Fy fan. Vi var många klasser bättre än något annat lag förra året. Ingen sjöng ut oss på Hovet. Nästa säsong med start torsdag den 18e kommer vi fortsätta dominera i hockeysverige. Det här blir man extra laddad av.Emil svelander skrev:
Mats Wennerholm skrev följande:
"Det kommer fortfarande vara fler bortafans på läktarna när Djurgården spelar hemma och jublet större när besökarna gör mål. Helt unikt i idrottsvärlden."
Sedan rankades elitserielagens stämning på en sida och där var vi 9:a. Helt ofattbart. ''Djurgårdens tragiska publiksituation'' pratades det bland annat om.
Man blir äcklad.
Sjung nu högt för Djurgårn vårat lag!