Djurgårdens IF - Brynäs IF, 1/3 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

SLUTSPEL HERE WE COME!!! PASSA ER JÄVLIGT NOGA FÖR ATT VÄLJA OSS SOM LAG I SLUTSPEL! FÖR NU JÄVLAR KÖR VI GUBBAR!!
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Jag sa ju att vi skulle säkra slutspelsplatsen idag..
mr.gr

Inlägg av mr.gr »

Jag fick höra att Globen är nästan slutsåld, men hur fan ska vi komma in med 13.000+ in i Hovet, som bara tar 8.000st?
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

mr.gr skrev:Jag fick höra att Globen är nästan slutsåld, men hur fan ska vi komma in med 13.000+ in i Hovet, som bara tar 8.000st?
1. De med sponsorbiljetter lär vara av lägsta prioritet, hoppas jag i alla fall.
2. Alla tillresta som kanske bara kunde idag lär hellre få ersättning för sina biljetter.
3. Folk som inte kan/vill imorgon.

Får hoppas att resten får plats, annars får vi väl tränga ihop oss i klacken =)
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

mr.gr skrev:Jag fick höra att Globen är nästan slutsåld, men hur fan ska vi komma in med 13.000+ in i Hovet, som bara tar 8.000st?
Vi kan ju börja med att riva alla biljetterna på bortastå och de andra som tillhör Brynäsare :P

Nej men många som tog sig till Stockholm idag kanske inte kan komma när matchen blir istället. Globenarenorna kan ge dom pengarna tillbaka.
Rix

Inlägg av Rix »

SLUTSPEL :D!!!
mr.gr

Inlägg av mr.gr »

Skojar dom med oss nu!?
Ska vi spela i axa, tar knappt in 6.000åskodare.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1959545.ab
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

Snackade just med en polare som berättade att deras match på Stora Mossen är senarelagd på grund av olyckan idag. Det måste innebära att AIK spelar där medan vi tar deras tid på Hovet.
Användarvisningsbild
Bastard47

Inlägg av Bastard47 »

Nyss hemkommen efter 44 mils resa med tåg, känns ju sådär om jag ska vara ärlig. Dock skönt med slutspelsplatsen, piggar upp.

Nån som hört nåt angående ersättning för biljetter och grejer? Torskar i bästa fall 500 spänn haha
mr.gr

Inlägg av mr.gr »

Skriv en fråga till Djurgården Hockey, eller så mailar du. Men det lär komma upp information här på hemsidan lite senare ikväll.
espen21

Inlägg av espen21 »

Den information som hockeyligan gått ut med angående väljandet av lag stämmer inte.

http://hockeybloggen.city.se/
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

espen21 skrev:Den information som hockeyligan gått ut med angående väljandet av lag stämmer inte.

http://hockeybloggen.city.se/
Tror att den på hockeyligan stämt hela tiden, det var swehockey.se som var ute & cyklade...
Användarvisningsbild
blårandigt

Inlägg av blårandigt »

"– Nej, hade vår match varit betydelselös hade det inte varit några problem. Men det är den inte nu och vi kommer inte att flytta på oss, säger Gozzi till TT. "

Den är betydelselös för omvärden råttjävel!
FredrikA

Inlägg av FredrikA »

blårandigt skrev:"– Nej, hade vår match varit betydelselös hade det inte varit några problem. Men det är den inte nu och vi kommer inte att flytta på oss, säger Gozzi till TT. "

Den är betydelselös för omvärden råttjävel!
Tycker faktiskt AIK är i sin fulla rätt att säga nej till att flytta matchen. Vad vi tycker om AIK har ingen som helst betydelse.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Blir ju Globen, 20.00 imorgon då. Skönt att det går snabbt. Dock lider jag med grabbarna som måste sätta sig i ett plan till Luleå direkt efter signalen
Skriv svar