Pissmyran var mer raffinerad än så. Förutom att han bet sig i läppen, så knackade han dessutom av en tand med ett litet specialverktyg han alltid har gömd i handsken för just sådana tillfällen. Vad han inte räknade med var att Andersson är en domare som ser det mesta. Vad man blir upprörd, typiskt slovaker.DIF_Soldier skrev:Tycker den där lilla pissmyran Kovacik förtjänar avstängning. Så jävla osportsligt att bita sig i läppen för att försöka få fram 2+10. Som tur var gick Andersson inte på det. Typiskt slovaker.
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 21/2 2008
- Lee Harvey Oswald
He he...humor från LappmarkenMatsBJ skrev:Pissmyran var mer raffinerad än så. Förutom att han bet sig i läppen, så knackade han dessutom av en tand med ett litet specialverktyg han alltid har gömd i handsken för just sådana tillfällen. Vad han inte räknade med var att Andersson är en domare som ser det mesta. Vad man blir upprörd, typiskt slovaker.DIF_Soldier skrev:Tycker den där lilla pissmyran Kovacik förtjänar avstängning. Så jävla osportsligt att bita sig i läppen för att försöka få fram 2+10. Som tur var gick Andersson inte på det. Typiskt slovaker.

Det gör ont att möta Printz, fråga Hedström....
Med en annan målvakt än den DIF sparkade för 10 år sedan:Karlstaden skrev:Hade inte ni haft just Larsson i mål så hade ni varit typ sist?Diffe89 skrev:Känns förjävligt att tappa ledningen fyra gånger om men det beror på att vi är för dåliga på att få ut pucken ur egen zon. När Larsson släpper in 2-3 halvenkla mål vinner vi inte matcherna. Positivt dock att fjärdekedjan fick producera, att Linkan spelar som en gud och att Larsson trots allt räddade oss i andra.
För övrigt borde någon SAIK:are skicka en blombukett till linjedomaren som höll pucken kvar i vår zon strax före 4-4-målet.
Mycket fotbollfans på denna sida antar jag?
Linkan och Larsson räddar eran poäng i dag...
Hade ni varit ni idag varit ett stabilt slutspelslag...
Eller inte varit i Elitserien överhuvudtagen...
Välj det som svider mest...

'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Nu hänger jag inte med riktigt?_Skogis skrev:Med en annan målvakt än den DIF sparkade för 10 år sedan:Karlstaden skrev:Hade inte ni haft just Larsson i mål så hade ni varit typ sist?Diffe89 skrev:Känns förjävligt att tappa ledningen fyra gånger om men det beror på att vi är för dåliga på att få ut pucken ur egen zon. När Larsson släpper in 2-3 halvenkla mål vinner vi inte matcherna. Positivt dock att fjärdekedjan fick producera, att Linkan spelar som en gud och att Larsson trots allt räddade oss i andra.
För övrigt borde någon SAIK:are skicka en blombukett till linjedomaren som höll pucken kvar i vår zon strax före 4-4-målet.
Mycket fotbollfans på denna sida antar jag?
Linkan och Larsson räddar eran poäng i dag...
Hade ni varit ni idag varit ett stabilt slutspelslag...
Eller inte varit i Elitserien överhuvudtagen...
Välj det som svider mest...
jjonas:
Alla som varit med ett tag vet att Hadelöf har lirat i DIF under några säsonger... Jag ironiserad runt termen "om om hade funnits"...
Alla som varit med ett tag vet att Hadelöf har lirat i DIF under några säsonger... Jag ironiserad runt termen "om om hade funnits"...
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07