Djurgårds spelarna hadeslutat spela tom

Ja herregud, vilket resonemang.Kall-El skrev:wow 1 pinne och ett jätteslitage på vissa spelare tillföljd av massor av utvisningar. Skulle man nu torska mot SSK hemma härnäst har man tappat 5 pinnar i kampen om slutspelsplatserna. Truppmässigt sett skall VFHC fixa detta utan större bekymmer. kommer bli en jättekamp om de sista platserna och vi kommer med största säkerhet att vara inblandat i den striden. Därför är det av större vikt att slå SSK då man kan skapa sig en större mariginal ner till strecket på detta vis...
Kall-El skrev:wow 1 pinne och ett jätteslitage på vissa spelare tillföljd av massor av utvisningar. Skulle man nu torska mot SSK hemma härnäst har man tappat 5 pinnar i kampen om slutspelsplatserna. Truppmässigt sett skall VFHC fixa detta utan större bekymmer. kommer bli en jättekamp om de sista platserna och vi kommer med största säkerhet att vara inblandat i den striden. Därför är det av större vikt att slå SSK då man kan skapa sig en större mariginal ner till strecket på detta vis...
Ja inte fan spelade djurgårn så fult till skillnad från Frölunda. Nej här finns det faktiskt utrymme för att klaga på domarn, dock skönt med det bortdömda målet!easer90 skrev: Utv.minuter: 8-20
Snarast du som är korkad nog att inte inse betydelsen av att satsa allt i rätt matcher. Här tömdes allt och spelarna gick på maxkapacitet och fick med sig en pinne. Frågan är om denna pinne var värd insatsen? Fast det klart du har kanske inte fått lär dig ännu vad Pyrrhusseger ( Obs felstavat ) är för något.jensa85 skrev:Ja herregud, vilket resonemang.Kall-El skrev:wow 1 pinne och ett jätteslitage på vissa spelare tillföljd av massor av utvisningar. Skulle man nu torska mot SSK hemma härnäst har man tappat 5 pinnar i kampen om slutspelsplatserna. Truppmässigt sett skall VFHC fixa detta utan större bekymmer. kommer bli en jättekamp om de sista platserna och vi kommer med största säkerhet att vara inblandat i den striden. Därför är det av större vikt att slå SSK då man kan skapa sig en större mariginal ner till strecket på detta vis...
Va tycker du DIF skulle gjort? Menar du seriöst att dom skulle gått på halvfart i denna matchen mot ett lag på samma poäng i tabellen för att "spara" sig till nästa match?
Tror du ens att det existerar i huvudet på någon elitspelare att inte "gå för fullt" i en elitseriematch?
Det hela blir ganska pinsamt till slut det du och din son Lee Harvey Oswald håller på med.
Och kom nu inte med din "jag vet bäst förklaring" om att "det gäller att vinna rätt matcher, jag hade gärna sett en förlust här om det bara...osv". Visst är det så att man ska vinna "rätt" matcher, men det betyder väl knappast att man inte ska gå för fullt i övriga matcher??
Ditt resonemang är ju bara, om du ursäktar. Helt jävla idiotiskt.
För övrigt var domaren brutalt dålig idag, tog för precis allt som våra killar "gjorde", men när en Frölundaspelare gör på samma sätt blundar han, skandal.
Jag förstår precis vad du menar. Men jag håller absolut inte med dej, tror inte jag är ensam om det heller.Kall-El skrev:Snarast du som är korkad nog att inte inse betydelsen av att satsa allt i rätt matcher. Här tömdes allt och spelarna gick på maxkapacitet och fick med sig en pinne. Frågan är om denna pinne var värd insatsen? Fast det klart du har kanske inte fått lär dig ännu vad Pyrrhusseger ( Obs felstavat ) är för något.jensa85 skrev:Ja herregud, vilket resonemang.Kall-El skrev:wow 1 pinne och ett jätteslitage på vissa spelare tillföljd av massor av utvisningar. Skulle man nu torska mot SSK hemma härnäst har man tappat 5 pinnar i kampen om slutspelsplatserna. Truppmässigt sett skall VFHC fixa detta utan större bekymmer. kommer bli en jättekamp om de sista platserna och vi kommer med största säkerhet att vara inblandat i den striden. Därför är det av större vikt att slå SSK då man kan skapa sig en större mariginal ner till strecket på detta vis...
Va tycker du DIF skulle gjort? Menar du seriöst att dom skulle gått på halvfart i denna matchen mot ett lag på samma poäng i tabellen för att "spara" sig till nästa match?
Tror du ens att det existerar i huvudet på någon elitspelare att inte "gå för fullt" i en elitseriematch?
Det hela blir ganska pinsamt till slut det du och din son Lee Harvey Oswald håller på med.
Och kom nu inte med din "jag vet bäst förklaring" om att "det gäller att vinna rätt matcher, jag hade gärna sett en förlust här om det bara...osv". Visst är det så att man ska vinna "rätt" matcher, men det betyder väl knappast att man inte ska gå för fullt i övriga matcher??
Ditt resonemang är ju bara, om du ursäktar. Helt jävla idiotiskt.
För övrigt var domaren brutalt dålig idag, tog för precis allt som våra killar "gjorde", men när en Frölundaspelare gör på samma sätt blundar han, skandal.
Om satsningen var värt något avgörs om några dagar i matchen mot SSK. Vinst där och satsningen var riktig, allt annat och insatsen nere i Scandinavium är inte värd någonting.
Verkar som att väldigt många härinne har förträngt mötena med Mora som direkt avgjorde att vi missade slutspelet. Jag har i alla fall inte gjort det och det borde räcka med detta skräckexempel för att alla borde inse vikten av att vinna rätt matcher.
NU kan man bara hoppas att LHC och FBK vinner dagens sena matcher så att inte BIF och Luleå knappar in för många pinnar...
För övrigt borde Ölvestad tvingas springa Lidingöloppet runt varje gång han drar på sig korkade utvisningar...
Södertälje hade en väldigt tuff match mot Saik. Båda lagen ligger fortsatt på samma poäng efter dagens match. Du glömmer således att SSk borde vara minst lika slut som DIF eftersom Saik är deras största konkurrent om sista slutspelsplatsen.Kall-El skrev:wow 1 pinne och ett jätteslitage på vissa spelare tillföljd av massor av utvisningar. Skulle man nu torska mot SSK hemma härnäst har man tappat 5 pinnar i kampen om slutspelsplatserna. Truppmässigt sett skall VFHC fixa detta utan större bekymmer. kommer bli en jättekamp om de sista platserna och vi kommer med största säkerhet att vara inblandat i den striden. Därför är det av större vikt att slå SSK då man kan skapa sig en större mariginal ner till strecket på detta vis...