Fan va dåligt! Vi måste anmäla honom!warrant skrev:Han vägrade kolla målkameran trots att spelarna bad om detblocco skrev:Okej.. tänkte mest om det var Lahti för då hade vi ju haft vår förklaring.warrant skrev:Tycker inte heller det var målblocco skrev:Nej jag tyckte inte heller att pucken var inne där. Vem var det som dömde igår?skullman skrev:jag kolla lite på highights från matchen är de bara jag som inte tycker färjestads 2-1 mål är inne?
Det var Pehr Claesson från avesta som dömde
Men det målet borde väl videogranskas?
Färjestads BK - Djurgårdens IF, 8/12 2007
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Lee Harvey Oswald
Förstår Larsson, men det är nog hans stora vinnarskalle som pratar.Jockmaniac skrev:Jag håller med om att det är tjänstefel att inte kolla målkamera om spelarna ber om det. Men tyvärr så tycker jag att pucken är inne vid det tillfället.
Pucken var tyvärr (eller kanske tur det) precis över linjen.
Stolpe in dessutom, skitmål...
-
Skullman:
Det är väldigt lätt att bli enögd Skullman. Jag tror nog faktiskt att pucken är inne men skulle väldigt gärna vilja se någon videogranskning för att vara helt säker. Så döm inte för än du är säker Skullman, och det är omöjligt att se ifrån läktaren eller ifrån kameravinklarna som visats.
Det är väldigt lätt att bli enögd Skullman. Jag tror nog faktiskt att pucken är inne men skulle väldigt gärna vilja se någon videogranskning för att vara helt säker. Så döm inte för än du är säker Skullman, och det är omöjligt att se ifrån läktaren eller ifrån kameravinklarna som visats.
100% DJURGÅRDSJ***L
Precis så därför gör domaren tjänstefel som dömer mål trots att det kanske inte är det.Jockmaniac skrev:Skullman:
-
Exakt, jag tycker att så fort en spelare vill ha videogranskning på en målsituation så ska domaren titta efter. Åven om han vid första ögonkastet inte tycker att pucken är inne. Bättre att vara säker!Halford skrev:Precis så därför gör domaren tjänstefel som dömer mål trots att det kanske inte är det.Jockmaniac skrev:Skullman:
100% DJURGÅRDSJ***L
Hrmm, av repriserna att döma så är det jäkligt svårt att se. Hela pucken ska ju vara inne, partisk som man är tycker man ju att den inte var det. En videogranskning hade nog varit på sin plats...Jockmaniac skrev:Exakt, jag tycker att så fort en spelare vill ha videogranskning på en målsituation så ska domaren titta efter. Åven om han vid första ögonkastet inte tycker att pucken är inne. Bättre att vara säker!Halford skrev:Precis så därför gör domaren tjänstefel som dömer mål trots att det kanske inte är det.Jockmaniac skrev:Skullman:
-
Färjestad - DIF 8/12-07 2 - 3
Mycket starkt gjort av alla, speciellt när man vet att många duktiga nyckelspelare var frånvarande och då med hjälp av Daniel Larsson så kliver en ny generation nyckelspelare fram. Bara det att spela borta med dubbelt så många utvisningsminuter i bagaget och ändå klara seger är näst intill en bragd!
Stort Grattis till väl genomförd match till hela laget, Micke & Säcken.
DIF Richard Skåne
Stort Grattis till väl genomförd match till hela laget, Micke & Säcken.
DIF Richard Skåne