Färjestads BK - Djurgårdens IF, 8/12 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

warrant skrev:
blocco skrev:
warrant skrev:
blocco skrev:
skullman skrev:jag kolla lite på highights från matchen är de bara jag som inte tycker färjestads 2-1 mål är inne?
Nej jag tyckte inte heller att pucken var inne där. Vem var det som dömde igår?
Tycker inte heller det var mål
Det var Pehr Claesson från avesta som dömde
Okej.. tänkte mest om det var Lahti för då hade vi ju haft vår förklaring.

Men det målet borde väl videogranskas?
Han vägrade kolla målkameran trots att spelarna bad om det
Fan va dåligt! Vi måste anmäla honom!
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jockmaniac »

Jag håller med om att det är tjänstefel att inte kolla målkamera om spelarna ber om det. Men tyvärr så tycker jag att pucken är inne vid det tillfället.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Jockmaniac skrev:Jag håller med om att det är tjänstefel att inte kolla målkamera om spelarna ber om det. Men tyvärr så tycker jag att pucken är inne vid det tillfället.
Förstår Larsson, men det är nog hans stora vinnarskalle som pratar.
Pucken var tyvärr (eller kanske tur det) precis över linjen.

Stolpe in dessutom, skitmål...
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Såg ju ut som en del av pucken gled på mållinjen
JonaZ

Inlägg av JonaZ »

Fan villken härlig match!!! förutom Djurgårds klacken så var det många Djurgårds suportrar runt om i arenan. jag satt en trappa upp och hade fin överblick på 0-1 målet :) villket underbart mål !!! :D

DJURGÅR`N TILLS JAG DÖR!!!
skullman

Inlägg av skullman »

Pucken är fan inte inne!! så jävla dåligt av domarn!!
DIF MOT RUBBET
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Skullman:

Det är väldigt lätt att bli enögd Skullman. Jag tror nog faktiskt att pucken är inne men skulle väldigt gärna vilja se någon videogranskning för att vara helt säker. Så döm inte för än du är säker Skullman, och det är omöjligt att se ifrån läktaren eller ifrån kameravinklarna som visats.
100% DJURGÅRDSJ***L
Halford

Inlägg av Halford »

Jockmaniac skrev:Skullman:

Det är väldigt lätt att bli enögd Skullman. Jag tror nog faktiskt att pucken är inne men skulle väldigt gärna vilja se någon videogranskning för att vara helt säker. Så döm inte för än du är säker Skullman, och det är omöjligt att se ifrån läktaren eller ifrån kameravinklarna som visats.
Precis så därför gör domaren tjänstefel som dömer mål trots att det kanske inte är det.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Halford skrev:

Precis så därför gör domaren tjänstefel som dömer mål trots att det kanske inte är det.
Exakt, jag tycker att så fort en spelare vill ha videogranskning på en målsituation så ska domaren titta efter. Åven om han vid första ögonkastet inte tycker att pucken är inne. Bättre att vara säker!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Jockmaniac skrev:
Halford skrev:

Exakt, jag tycker att så fort en spelare vill ha videogranskning på en målsituation så ska domaren titta efter. Åven om han vid första ögonkastet inte tycker att pucken är inne. Bättre att vara säker!
Hrmm, av repriserna att döma så är det jäkligt svårt att se. Hela pucken ska ju vara inne, partisk som man är tycker man ju att den inte var det. En videogranskning hade nog varit på sin plats...
Richard DIF Skåne

Färjestad - DIF 8/12-07 2 - 3

Inlägg av Richard DIF Skåne »

Mycket starkt gjort av alla, speciellt när man vet att många duktiga nyckelspelare var frånvarande och då med hjälp av Daniel Larsson så kliver en ny generation nyckelspelare fram. Bara det att spela borta med dubbelt så många utvisningsminuter i bagaget och ändå klara seger är näst intill en bragd!
Stort Grattis till väl genomförd match till hela laget, Micke & Säcken.
DIF Richard Skåne
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Ingen som sitter på filmer sen resan/matchen?
Skriv svar