Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/10 2007
Måste bara säga:
Vilken pass och dragning Linkan gör när han serverar Bengan med öppet mål vid 3-1 målet. 4p av Linkan ikväll.
Vi som blev kritiserade av press och alla "experter" i landet
* Att vi hade ingen rutinerad målvakt,
* Dåliga backar
* Bara en producerande kedja. Nu har dick´s kedja också kommit igång(får man hoppas på)
Kan ju bara skratta åt dem just nu.
7 mål insläppta på de 6 senaste matcherna anser ja är väldigt bra. och gjort 22 mål framåt, ska ju tilläggas att vi blev "nollade" två matcher i rad på dessa sex matcher också.
Om ja nu har läst rätt
Vilken pass och dragning Linkan gör när han serverar Bengan med öppet mål vid 3-1 målet. 4p av Linkan ikväll.
* Dåliga backar
* Bara en producerande kedja. Nu har dick´s kedja också kommit igång(får man hoppas på)
7 mål insläppta på de 6 senaste matcherna anser ja är väldigt bra. och gjort 22 mål framåt, ska ju tilläggas att vi blev "nollade" två matcher i rad på dessa sex matcher också.
Om ja nu har läst rätt

There is no I in TEAM!!!!
Håller med till 100%, vi kan väl ta dem punkterna igen?Bigge skrev:Måste bara säga:
* Dåliga backar
*Vi har definitivt en av elitseriens bästa målvakter hittills(även riddaren har visat sig)
*Ossi, printz, frylén..Behöver ja säga ngt mer(snart kommer även marusak)
*Alla kedjor spelar hur skönt som helt och producerar fint
Rätta mig om jag har fel

Senast redigerad av Pinnen den 2007-10-18 20:38:51, redigerad totalt 1 gånger.
Mycket skön match, men det kändes väldigt osäkert ibörjan av första samt slutet av andra perioden. Sen var det lugnt, 3-1 och 4-1 var ju härligt sköna frispelningar framför mål!
Resten var en bonus! Var lite bättre drag på volymen och musiken till skillnad mot Timråmatchen, men bättre kan det bli!
Väldigt tråkigt att inte fler än 5.600 orkar sig till denna match! Klacken får ett godkänt betyg, i tredje var det riktigt bra. Men var är alla flaggor och sånt ovanför klacken och i klacken???
Tack Djurgårn för en bra match!

Väldigt tråkigt att inte fler än 5.600 orkar sig till denna match! Klacken får ett godkänt betyg, i tredje var det riktigt bra. Men var är alla flaggor och sånt ovanför klacken och i klacken???

Tack Djurgårn för en bra match!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Även linkan-klass av Anger när han serverar Dicken på 4-1 målet. Tyvärr tycker jag att Ossi gör sin sämsta match hittils eller snarare sin minst gudomliga insats. Jag tyckte inte att han bjöd på så många tacklingar idag. Däremot Ölvestad tacklade som en dåre och Printz tackling i första perioden var grymt härlig. Härligt att se Linkan och Bengan komma igång. Kan Linkan-kedjan och Otto-kedjan fortsätta spela så här så blir det utan tvekan slutspel. Men det allra härligaste är Djurgårdens försvarspel, och vi har inte fått in Jiri än. Och Ronnie är skadad. Nu ska jag sticka ut hakan och säga att vi har Elitserien bästa försvar 

Senast redigerad av Jockmaniac den 2007-10-18 20:42:31, redigerad totalt 2 gång.
100% DJURGÅRDSJ***L
Bara?:P hade för mig att DIF inte va så bra då... men de e väl novemberspelet som spökar...hardrocker35 skrev:Vi har 3 poäng mer jämfört med förra säsongen
3 matcher
3 insläppta mål
12 gjorda mål
DIF har en jäävla plus/minus statistik, positiv sådan^^
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna