Djurgårdens IF - Skellefteå AIK, 2/10 2007
Djurgårdens IF-Skellefteå AIK 4-0 (2-0, 2-0, 0-0)
Period 1
1-0 05:59 Dick Axelsson (Niklas Anger, Kristofer Ottosson) PP1
2-0 15:43 Dick Axelsson (David Printz, Niklas Anger) EQ
Period 2
3-0 02:42 Kristofer Ottosson (Timmy Pettersson, Dick Axelsson) EQ
4-0 04:02 Thomas Johansson (Nichlas Falk) EQ
Period 3
Skott: 28-30
Utv.minuter: 20-47
Publiksiffra: - 4732
Period 1
1-0 05:59 Dick Axelsson (Niklas Anger, Kristofer Ottosson) PP1
2-0 15:43 Dick Axelsson (David Printz, Niklas Anger) EQ
Period 2
3-0 02:42 Kristofer Ottosson (Timmy Pettersson, Dick Axelsson) EQ
4-0 04:02 Thomas Johansson (Nichlas Falk) EQ
Period 3
Skott: 28-30
Utv.minuter: 20-47
Publiksiffra: - 4732
- Remy Lebeau
Nästan 5000 på en match mot ett sådant skitlag som Saik får ändå räknas som godkänt. Det är tisdag, många ska upp och jobba dagen efter o.s.vKapZ skrev:jaa, riktigt skönt att fler producerar! även skoj att Larsson gör en kanon match!
men publiksiffran??? skrämmande.
Väldigt kul att Anger - Otto - Dicken producerar. Extra skönt att Daniel håller nollan såhär i början av säsongen. Speciellt eftersom han har haft en lite jobbig inledning.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Den här kommentatorn på SR-webben är verkligen helkass, i mitten på tredje så sa han att Djurgårn ledde med 5-0. Hmmm..
Sen börjar man tröttna på allt negativt snack om Djurgårn. Fan inte ens när Djurgårn vinner så är det positivt, nej då var det snarare en läggmatch från Skellefteås sida. De var möjligtvis inte bra, men det säger väl inte att Djurgårn var kassa!?!
Säsongens första vinst, men absolut inte sista!

Sen börjar man tröttna på allt negativt snack om Djurgårn. Fan inte ens när Djurgårn vinner så är det positivt, nej då var det snarare en läggmatch från Skellefteås sida. De var möjligtvis inte bra, men det säger väl inte att Djurgårn var kassa!?!
Säsongens första vinst, men absolut inte sista!

Ska på matchen på torsdag, och man blir inte direkt mindre taggad efter denna vinst!
Danne var den sjysstaste jag sett, han rädda f*n allt, vi måste tacka honom på torsdag!
Den här matchen kändes som om SAIK hade hade precis den tur DIF brukar ha, alltid när vi har så blire utv. elr nåt som gör att man tappar huvet, men idag gick allt DIF´s väg, hoppas dom visar samma kämparglöd på torsdag. dom första minutrarna av matchen var alla spelare typ spegelbild till Ölvet:P
ALLA TILL HOVET PÅ TORSDAG FÖR ATT VISA ATT DENNA PUBLIKSIFFRA BARA VAR EN TILLFÄLLIGHET!
Danne var den sjysstaste jag sett, han rädda f*n allt, vi måste tacka honom på torsdag!
Den här matchen kändes som om SAIK hade hade precis den tur DIF brukar ha, alltid när vi har så blire utv. elr nåt som gör att man tappar huvet, men idag gick allt DIF´s väg, hoppas dom visar samma kämparglöd på torsdag. dom första minutrarna av matchen var alla spelare typ spegelbild till Ölvet:P
ALLA TILL HOVET PÅ TORSDAG FÖR ATT VISA ATT DENNA PUBLIKSIFFRA BARA VAR EN TILLFÄLLIGHET!
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna