Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

dif rules skrev:
Mans91 skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
Mans91 skrev:kan man stanna med bilen utanför Djurgårdsbutiken på Jakobsgatan och bara springa in och köpa biljetter snabbt ? :)
& håll motorn igång

men seriöst alltså ? finns det plats att stanna utanför ?
JA!
ja jag märkte det , jag sprang in och köpte två biljetter till storsatsningen idag, och det gick bra
Djuuuuuuuuuuuuu
tobwid
Säsongskort: Ja

Inlägg av tobwid »

Fan va nice det kommer bli på storsatsningen!
men jag undrar ifall någon vet om man ska vara 18 eller 20 år för att beställa öl på annexet?

Ses i januari!
The only thing that´s worse then one is none!

Djurgårn tills jag DÖR!!!!!!
Användarvisningsbild
dif rules
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av dif rules »

18 år
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
tobwid

Inlägg av tobwid »

Okej:D
tackar tackar
The only thing that´s worse then one is none!

Djurgårn tills jag DÖR!!!!!!
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Vad hände med Hardrocker han hade 1500++ Inlägg nu är han helt raderad, det är ju inte ens Jojje
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Stocky skrev:Vad hände med Hardrocker han hade 1500++ Inlägg nu är han helt raderad, det är ju inte ens Jojje

Han går numera under namnet Warrant. ;)
jjonas

Inlägg av jjonas »

Nån som har Klockan slår på datan och kan skicka till mig?
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Kommer slutspels matcherna spelas på Hovet eller Globen? Jag fråga DIF men dom orka inte svara... kanske nån har koll här? Det perfekta vore ju spela på Hovet fram till finalserien mot fbk då kör vi på Globen. Eller va tycker ni?
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Tror slutspelet spelas i Globen, har för mig att jag läst det.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Crashmash skrev:Tror slutspelet spelas i Globen, har för mig att jag läst det.
Kvarts- och semifinaler spelas i Hovet. Finalmatcherna spelas i Globen.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Vore fruktansvärt onödigt att kasta bort flera miljoner på att spela på Hovet i stället för på Globen, då klackfolket dyker upp oavsett arena i slutspelet.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Emil svelander skrev:Vore fruktansvärt onödigt att kasta bort flera miljoner på att spela på Hovet i stället för på Globen, då klackfolket dyker upp oavsett arena i slutspelet.
Tyvärr kommer det inte +10.000 förns slutet på semi och finalerna.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Vore snarast korkat att inte spela på Hovet. Bättre tryck torde betyda bättre resultat från spelarnas sida. Dessutom är det inte alls säkert att klacklfolket dyker upp i Globen även om det är slutspel. Av vad jag kommer ihåg från tidigare säsonger brukar det krävas att det handlar om typ match 4-7 i ett slutspel för våra publiksiffror att öka klart över grundseriesnittet. ( Med unantag av entuell final då, men där lär vi knappast hamna ändå. )

Kan vi ta oss till slutspel och få till 3 matcher hemma i kvarten har grabbarna gjort det jävligt bra.
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Emil svelander skrev:Vore fruktansvärt onödigt att kasta bort flera miljoner på att spela på Hovet i stället för på Globen, då klackfolket dyker upp oavsett arena i slutspelet.
Jag är väldigt tveksam, kommer nämligen ihåg när det i den första kvarten 2004 kom 6550 personer för att se DIF bli utspelade och förlora med 1-8 mot Frölunda. Helt rätt att lägga matcherna på Hovet, vi ska ju ändå enbart spela där nästa säsong.
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Diffe89 skrev:
Jag är väldigt tveksam, kommer nämligen ihåg när det i den första kvarten 2004 kom 6550 personer för att se DIF bli utspelade och förlora med 1-8 mot Frölunda. Helt rätt att lägga matcherna på Hovet, vi ska ju ändå enbart spela där nästa säsong.
Jo, men då hade vi förlorat 5 raka matcher innan slutspelet och publiken hade inga större förhoppningar om vinst. Möter vi typ Färjestad vill jag ha Globen varje slutspelsmatch.
Skriv svar