hardrocker35 skrev:HV bör fan skämmas och sen plocka ut mut pengarna
Medhåll!
Fast de som borde skämmas mest är Skellefteå. 0-9 i Karlstad är fan inget annat än ett jävla hån mot deras supportrar. Och det där laget kommer kanske ta sig till slutspel. Fy fan säger jag bara! Skamligt!
Svettig eftermiddag, nu bara två poäng till 11:an Frölunda. Ja nu gäller det att vi vinner resten och att HV inte lägger sig mot Skellefteå nästa vecka!
Medhåll!
Fast de som borde skämmas mest är Skellefteå. 0-9 i Karlstad är fan inget annat än ett jävla hån mot deras supportrar. Och det där laget kommer kanske ta sig till slutspel. Fy fan säger jag bara! Skamligt!
Medhåll!
Skellefteå kommer nog lira i kvalserien..
Deras box-play är katastrofalt..4 insläppta idag
Medhåll!
NEJ!
De blir inge slutspel för dom...
Tror faktiskt hur dumt det än låter att SAIK slår Frölunda hemma.
Dom är svåra att tas med däruppe.
Det avgörs i sista omgången, bara hoppas att LHC vinner det 2 nästföljande matcherna så man är klara för slutspel när DIF ska in i Chokladfabriken...
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2007-02-24 17:31:51, redigerad totalt 1 gånger.
Aja, eftersom förra omgången gick käpprätt åt helvete va de skönt att få lite med håll, nu hoppas jag ALLA och jag menar ALLA Djurgårdare fyller globen på måndag så fixar vi detta