micke_1891 skrev:tänkte bara höra om det är någon som vet vad som gäller för säsongskorten i kurvan? Ska vi flytta på oss eller kan jag endå ha min plats där och sjunga?
Jag tror ni ska flytta på er. Men om man vill så får man no ha kvar sin plats.
Nu är det 804 klackbiljetter sålda. Köp biljett snarast!
micke_1891 skrev:tänkte bara höra om det är någon som vet vad som gäller för säsongskorten i kurvan? Ska vi flytta på oss eller kan jag endå ha min plats där och sjunga?
Varför ska man flytta på sig?
Tror inte att gammal gubbar vill stå i klacken... Klart att dom som inte vill stå i klacken den här matchen måste flyttas annrs får man nog ha sin plats kvar.
Christer skrev:Är det någon som vet om SAIK har något supporterforum likt detta så man kan läsa om huruvida dom kommer med en klack osv den 4/1?
Vore kul att det se vad dom säger.
Varför ska man flytta på sig?
Tror inte att gammal gubbar vill stå i klacken... Klart att dom som inte vill stå i klacken den här matchen måste flyttas annrs får man nog ha sin plats kvar.
Aha. Men jag är rätt gammal (haha) men ska stå i klacken iaf.
När fan ska vi äldre annars finnas till hands? I en SM-final?
Jack Daniel skrev:
Jo, men de matcher jag hittills sett på 1/3-kortet så är det 90% killar under 20 år i klacken.
Det tror jag är ett av de grundläggande problemen i att så få vill stå i hockeyklacken. Man skäms ju tyvärr. Det är bra att dom alltid är där och alltid ställer upp men de har verkligen ingen känsla. Men kärnan i hockeyklacken blir äldre, mer erfarna och röststarka år för år... Vi kan gå emot en ljus framtid.
Faaan att det måste vara en torsdag! Föräldrar och bekanta jobbar... Jag bara MÅSTE vara med på denna fest, kosta vad det kosta vill! Sedan får vi inte "vila", vi måste stå upp 6/1 mot VF också! Det är iallafall en helgdag, då vi utanför Sthlmsområdet får det enklare att ta oss in till Hovet.
DIF_Soldier skrev:Faaan att det måste vara en torsdag! Föräldrar och bekanta jobbar... Jag bara MÅSTE vara med på denna fest, kosta vad det kosta vill! Sedan får vi inte "vila", vi måste stå upp 6/1 mot VF också! Det är iallafall en helgdag, då vi utanför Sthlmsområdet får det enklare att ta oss in till Hovet.
word!
----------------
hehe sthlm stolthet eren sista som uppmanar om att köpa biljett till 4/1