Angående DIF - Skelefteå biljetter..

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

jag skadra in och köpa 3 st i morron...... :
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

Blåränderna går aldrig ur skrev:jag skadra in och köpa 3 st i morron...... :
Mycket bra! Hoppas fler köper nu och inte är ute i sista sekund. Kom ihåg folk drar folk.
Användarvisningsbild
JoeG
Säsongskort: Ja

Inlägg av JoeG »

Någon som vet om 1/3 kortet är inräknat? Har själv ett men man blir lite nyfiken. Hur många 1/3 kort är sålda på tal om det?
sthlm stolthet

JoeG skrev:Någon som vet om 1/3 kortet är inräknat? Har själv ett men man blir lite nyfiken. Hur många 1/3 kort är sålda på tal om det?
1/3 säsongskortet är inräknat i antalet sålda biljetter. Jag tro att JK sålde cirka 100 kort.

Kom igen nu inför skaffa dig biljett!
Användarvisningsbild
JoeG

Inlägg av JoeG »

100 biljetter är väl ändå inte ngn katastrof?!
Själv brukar jag gå på 1-3 matcher om året, köpte dock säsongskort förra året då priset var så pass bra.
Köpte 1/3 kortet nu i år och säger så här:
Kommer absolut att gå på matcher oftare hädanefter! Har gått på 4 matcher utöver 1/3 dels kortet också, samtidigt som man dragit med flickvän, syster och vänner.
Jag är iaf en som slutat bara gå 1-3 matcher per säsong. Precis det som DIF vill. 1/3 dels kortet har varit klockrent. Hoppas fan inte att fler klankar ner på den och att det fortsätts med det.

Ska bli helt underbart grymt att gå på SAIK matchen och tar med mig fler pers, samt försöker få fler vänner att följa med utöver de 3 biljetter jag har nu!

Slutsats: Billiga biljetter skapar hängiven framtidspublik, som kommer även om priserna inte stannar på samma låga nivå.
Användarvisningsbild
Sinkan

Inlägg av Sinkan »

Har också 1/3-säsongskortet, vilket gör att jag kommer att gå på flera matcher i år än vad jag gjort förut. Gick på 6 hemmamatcher och en bortamatch förra säsongen. I år blir det minst 10 hemmamatcher...

Längtar som f*n till SAIK matchen (och överraskningen från JK som kasnke presenteras idag)...
Hovet är DIF!
sthlm stolthet

Japp längtar också som fan! Hoppas vi säljer slut alla biljetter och det blir en fet hockeyklack som sjunger hela matchen. :D
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

Jag o lillbrorsan inhandlade 1/3-kortet och för min del blev jag en aning besviken (lever i det blå?) när inte fler än 100-150 såldes.

Men det är KANON att få 8 matcher för 75 ynka spänn/match. 8)
Användarvisningsbild
JoeG

Inlägg av JoeG »

Med tanke på hur många det är annars i klacken så är det väl som så att den varit ganska så lyckad. Inte succe men ett bra initiativ.
Hoppas den kommer tillbaka till nästa säsong!

Hoppas dock att storsatsningen blir ett annat lag än Saik. FBK var verkligen klockrent förra säsongen!
sthlm stolthet

Är det någon som vet hur många biljetter som är sålda till matchen? Då menar jag inte bara i klcken utan hela arenan. Köp biljett idag!
sthlm stolthet

640 biljetter sålda! Vi måste börja sälja mer, det får inte hända att vi får styrk av Skellefteå på läktaren igen.

Spridordet - Köp biljett till hockeyfesten den 4/1 omgående.
Ragge1

Inlägg av Ragge1 »

Jaa fan måste ju börja sälja mer, dock kommer det troligtvis vara som vanligt att biljetterna går åt i slutet... :P
Bäst i stan!
sthlm stolthet

Ragge1 skrev:Jaa fan måste ju börja sälja mer, dock kommer det troligtvis vara som vanligt att biljetterna går åt i slutet... :P
Det får man hoppas! Men vi bör sälja minst 1000 klackbiljetter innan julafton.
Användarvisningsbild
Sinkan

Inlägg av Sinkan »

804 sålda nu!!!

Börjar se bättre ut... Tror att många köper biljett under mellandagarna, då många åker upp till Sthlm.

Senaste info om matchen...
http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=3940

(Jävligt snygg halsduk förresten)
Hovet är DIF!
Användarvisningsbild
dif rules
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av dif rules »

fan va ja längtar!! kommer bli mitt första tifo :D
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT